SuperTrash Girls en Campina lanceren 'Cool to school' collectie

SuperTrash Girls en Campina lanceren 'Cool to school' collectie
  • Content
  • 26 jun 2014 @ 13:21
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

Onder het motto ‘Die komt er wel’ lanceren Campina en SuperTrash Girls samen een collectie voor kinderen, die vanaf vandaag exclusief te verkrijgen is via het Eurosparen platform, het in 2014 gelanceerde spaarprogramma van Campina. Speciaal voor deze samenwerking komt ST. Girls nu ook met een Boys collectie voor jongens in de leeftijd van 7 tot 12 jaar. De ‘cool to school’ items uit deze ST. Girls en Boys collecties zijn exclusief verkrijgbaar via Eurosparen, tegen een aantrekkelijke prijs.

Frenkel Denie, marketingdirecteur bij FrieslandCampina: “Campina richt zich met deze actie op gezinnen met stoere kinderen van 7 tot 12 jaar. Het is fantastisch om te zien hoe ST. Girls zich heeft laten inspireren door kinderen die tegen een stootje kunnen, met een gezonde levensstijl. Met deze coole collectie laten we zien dat melk naast gezond, ook eigentijds is. Kinderen kunnen dit najaar in een compleet nieuwe outfit ‘Cool to school’.”

De collectie
De ST. Girls en ST. Boys collecties bestaan respectievelijk uit tien en acht kledingstukken, zoals jassen, sneakers, longsleeves, skinny en denim jeans, verkrijgbaar in de maten 128-176. De collecties zijn geïnspireerd op de samenwerking met Campina. Zo is er een "My Milky Way" longsleeve voor meisjes en een "Fresh like Milk" hoodie voor de jongens.

Olcay Gulsen, oprichter van SuperTrash: “Het partnership met Campina is voor ST. Girls een logische match. Wij zijn ons ervan bewust hoe belangrijk een gezonde levensstijl is voor kids. Deze vormt de basis voor goede schoolprestaties. ST. Girls staat voor speelse, fashionable looks en met deze ‘Cool to school’ collectie maken we ons merk in één klap toegankelijk voor een hele schoolgeneratie.”

Sparen voor de ‘Cool to school’ collectie
De collectie is exclusief verkrijgbaar via het Eurosparen platform, tegen een aantrekkelijke prijs. Eurosparen kan met Campina melk, karnemelk, vla en yoghurt. De actieverpakkingen zijn voorzien van een Eurosparen code die een spaarwaarde vertegenwoordigt van 2,50 euro of 5,00 euro korting. Om het de consument gemakkelijk te maken, biedt FrieslandCampina naast de website ook een app voor het invoeren van de kortingscodes en het kiezen van producten. Consumenten kunnen zich aanmelden via de website van Campina.

Campagne
Campina ondersteunt de samenwerking met een uitgebreide campagne. De bestaande Eurosparen commercial komt in het teken te staan van de ‘Cool to school’ collectie. Daarnaast worden display-campagnes, social media en winkelvloermaterialen ingezet.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken