Recognizing the content business

Recognizing the content business
  • Content
  • 24 jul 2014 @ 11:13
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Trends

De grootste uitdaging binnen contentmarketing is toch vaak de productie van voldoende en relevante content. Veel content zit bij de mensen en medewerkers van je bedrijf, maar hoe haal je dit naar boven? Wie maak je verantwoordelijk voor de content? Wie voert er een (kwaliteits)controle op uit? Kortom hoe integreer je het in het totale bedrijfsproces. Dit thema met deze vragen staan centraal op de Dag van de ContentMarketing op 20 november

Op 20 november staat de Dag van ContentMarketing weer op het programma met overdag het Customer Media Congres en 's avonds de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing. Het succesvolle Customer Media Congres wordt dit jaar al weer voor de negende keer georganiseerd. 

Een van de programma onderdelen zal gevuld worden door LinkedIn. Hier alvast een voorproefje van wat je kunt verwachten:

LinkedIn en Contentmarketing
De strategische keuze van LinkedIn om zich steeds sterker als contentplatform te ontwikkelen wordt alsmaar zichtbaarder. Zo hebben blogs van influencers een prominente plaats en worden relevante suggesties van Pulse toegevoegd aan de persoonlijke stroom van updates. Ook introduceerde LinkedIn onlangs de Content Marketing Score en de Trending Content-index om voor merken beter inzichtelijk te maken wat het geheim is van een succesvolle contentmarketingstrategie.

Marcel Molenaar, Head of Marketing Solutions bij Linkedin Benelux, zal tijdens zijn presentatie ingaan op hoe bedrijven hun content en connecties optimaal kunnen combineren.

Wij verwelkomen jou en je collega's graag op 20 november in DeFabrique Utrecht, bij de dag van de Content Marketing. Mis het niet en meld je vandaag nog aan. Meld je voor 19 september aan en profiteer van de early bird korting.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken