Antoinette Hertsenberg gasthoofdredacteur Avrobode

Antoinette Hertsenberg gasthoofdredacteur Avrobode
  • Content
  • 19 aug 2014 @ 16:16
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Antoinette Hertsenberg presenteert al bijna 20 jaar het consumentenprogramma Radar op televisie en maakt daarnaast haar eigen tijdschrift Radar+. Aan het einde van de zomer, voordat het nieuwe televisieseizoen losbarst, heeft ze als gasthoofdredacteur een bijzonder nummer van Avrobode samengesteld.

Zo gaat ze met KRO-collega Yvon Jaspers terug naar het begin van beider tv-carrière. Twintig jaar geleden zaten ze namelijk samen in een klasje om de kneepjes van het vak te leren. Nu kijken ze terug:
Yvon: ‘We zaten met z’n zessen in dat klasje en ik dacht toen dat alle anderen een ster zouden worden, behalve wij twee. Wij zaten er allebei een beetje van: wat gebeurt hier nou?’
Antoinette: ‘We hadden niet zo die ambitie om bekend te worden. Jij wilde Klokhuis presenteren: dát programma was jouw ding. Ik was sowieso verbaasd dat ik ertussen zat.’
Yvon: ‘Ik zat op de theaterschool in Eindhoven toen ik hoorde dat er audities voor Klokhuis waren geweest… Dat was mijn droom, dus ik heb de makers gebeld en gesmeekt en mocht alsnog komen. Ik werd op school gebeld omdat ik het geworden was. Toen ik daarna naar huis fietste, was net of ik vloog. Ik dacht de hele tijd: Nu kan ik nooit meer ongelukkig zijn!’

Uiteraard blikt Antoinette ook terug op haar bijna twintig jaar als presentator van Radar. Voor Avrobode zet ze haar top-6 van memorabele zaken op een rij, die haar en de redactie zeer hebben bezig gehouden en waarin resultaat is geboekt: van de woekerpolissen tot en met Astro TV. Ook neemt ze de lezers mee naar het nieuwe seizoen van Radar. In september besteedt het programma veel aandacht aan de nieuwe regels voor de pensioenfondsen. Wat gaat dit betekenen voor het pensioen van ouderen nu en jongeren straks.
Verder geeft Antoinette voor elke weekdag haar favoriete kijktip en vertelt ze in de rubriek Goed Gevoel hoe gezond ze leeft.

Avrobode wil met deze speciale editie de lezers een extraatje bieden aan het einde van de televisieluwe zomer, met een mooi persoonlijk gesprek tussen twee populaire presentatoren en met onderwerpen als pensioenen en consumentenzaken die hen na aan het hart liggen.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken