Fantastische content gaat niet zomaar viraal
- Content
- 5 aug 2014 @ 12:35
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Branded content
- 5 aug 2014 @ 12:35
- Redactie Contentmarketing
‘Zelfs merken die beschikken over fantastische content, kunnen niet verwachten dat deze zomaar viraal gaat. Er is teveel concurrentie die allemaal dingt naar de aandacht van dezelfde online kijker, zowel van merken als vrienden en familie in de verschillende social feeds. Een wetenschappelijke, data gedreven benadering van contentcreatie en -distributie is daarom een must,’ zegt Victor Bakhuis, managing director van Blueprint Media. Daarom gaan marketingtechnologie-bedrijf Unruly en creative agency Blueprint Media samenwerken.
Samen met Unruly wil Blueprint Media merken dus helpen met het creëren en distribueren van branded content. Blueprint Media wordt de officiële reseller in de Benelux van Unruly. Unruly is gespeciialiseerd in socialvideomarketing, met als klanten Dove, Coca-Cola, Vodafone, Microsoft, Warner Bros. en Adidas.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing