Fantastische content gaat niet zomaar viraal

Fantastische content gaat niet zomaar viraal
  • Content
  • 5 aug 2014 @ 12:35
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded content

‘Zelfs merken die beschikken over fantastische content, kunnen niet verwachten dat deze zomaar viraal gaat. Er is teveel concurrentie die allemaal dingt naar de aandacht van dezelfde online kijker, zowel van merken als vrienden en familie in de verschillende social feeds. Een wetenschappelijke, data gedreven benadering van contentcreatie en -distributie is daarom een must,’ zegt Victor Bakhuis, managing director van Blueprint Media. Daarom gaan marketingtechnologie-bedrijf Unruly en creative agency Blueprint Media samenwerken.

Samen met Unruly wil Blueprint Media merken dus helpen met het creëren en distribueren van branded content. Blueprint Media wordt de officiële reseller in de Benelux van Unruly. Unruly is gespeciialiseerd in socialvideomarketing, met als klanten Dove, Coca-Cola, Vodafone, Microsoft, Warner Bros. en Adidas.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken