Heb jij een fantastische content marketing case?

Heb jij een fantastische content marketing case?
  • Content
  • 29 aug 2014 @ 09:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Stuur je case dan in voor de Grand Prix Content Marketing. Je kunt inzenden in de categorie B2B, B2Cm, B2E, charity.Je kunt tevens inzenden voor de deelbekroningen op het gebied van videomarketing, online, print en overig.

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste content marketing-cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit deelbekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden.

De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De beste strategieën belonen we met een gouden, zilveren en bronzen award. Daarbij maken we onderscheid tussen de domeinen business-to-consumer, business-to-business en businness-to-employee. Voor het eerst onderscheiden we dit jaar 'charity' als een apart domein. De uitgangspunten voor de Awards zijn zeer overzichtelijk: het gaat volledig om de content zelf en het effect ervan.

Deelbekroningen zijn er op specifieke terreinen. Hier onderscheiden we onder meer contentproducties op het gebied van videomarketing, online en print. De uitgangspunten voor de deelbekroningen liggen vooral op de kwaliteit van de content en de toepassing ervan in het gekozen kanaal.

Zowel bureaus als merken (die zonder bureau werken) kunnen hun case inzenden.

Zend hier je case in voor de Grand Prix Content Marketing. De inzendingstermijn sluit op 12 september 2014. De awards worden op 20 november uitgereikt op de Dag van de Contentmarketing.

Bekijk de cases die in 2013 een award hebben gewonnen. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken