John Oliver over Native Advertising

John Oliver over Native Advertising
  • Content
  • 5 aug 2014 @ 12:49
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoBranded content

Er wordt veel gezegd en geschreven over native advertising en deze vorm komt er niet altijd even goed vanaf. Bedriegen en oneerlijkheid zijn termen die er vaak mee geassocieerd worden, vooral door media(mensen) die zeggen onafhankelijk te zijn. John Oliver doet hier in Last Week Tonight op HBO nog een schepje bovenop in deze hilarische video. Kijk hoe hij native advertising op de hak neemt!



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken