Nieuw magazine voor Koninklijke Drukkerij Em. de Jong

Nieuw magazine voor Koninklijke Drukkerij Em. de Jong
  • Content
  • 5 aug 2014 @ 14:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Half juni rolde de eerste uitgave van het magazine Em. van de drukpers bij Koninklijke Drukkerij Em. De Jong, een van de grootste drukkerijen van Nederland. Het nieuwe magazine vervangt voorganger Puur. Concept en realisatie van Em. zijn in handen van Label.

Het nieuwe magazine van Koninklijke Drukkerij Em. de Jong legt een focus op retailmarketing, met name huis-aan-huisreclame en instore promotion. Het biedt klanten inhoud waar ze echt wat aan hebben: interviews met CEO’s of marketingmanagers van retailorganisaties, innovaties, adviezen van deskundigen. De uitstraling is ingetogen, maar kwalitatief en creatief.

Focus op retailsegment

Martijn Kammeijer, Commercieel Manager bij Em. de Jong: “We blijven als bedrijf koersvast met een duidelijke focus op het retailsegment. In een krimpende markt weten we hiermee groei te realiseren en kunnen we tevens onderscheidend blijven voor opdrachtgevers. Met name de huis-aan-huis folders en bijbehorende in-store communicatie houden onze persen goed gevuld. We hebben onlangs zelfs een nieuwe pers in gebruik genomen met echt unieke mogelijkheden voor de retailer. Ons nieuwe magazine heeft als voornaamste doel te informeren over dergelijke mogelijkheden, ervaringen, kennis en effectiviteit van huis-aan-huiscommunicatie, met name voor de retail. Ik verwacht dat dit met deze bladformule zeker gaat lukken.”

Technische kunde wordt ook non-verbaal duidelijk

Label is verantwoordelijk voor het concept en realisatie van het magazine Em., dat uiteraard gedrukt wordt door drukkerij Em. de Jong zelf. Willem Vierdag, directeur van Label: “Met dit magazine zet Em. de Jong zich sterker op de kaart als professionele drukkerij en partner in retailmarketing. De stans in de cover, het gebruik van diverse papiersoorten en natuurlijk de drukkwaliteit leggen ‘non-verbaal’ nadruk op de technische kunde van de drukkerij. Lezers worden inhoudelijk geïnformeerd, de diensten en producten van de drukkerij worden niet of slechts zijdelings vermeld.”  

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken