Nieuw online platform voor horeca-inrichting

Nieuw online platform voor horeca-inrichting
  • Content
  • 14 okt 2014 @ 15:36
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Met het nieuwe online platform www.horecaeninterieur.nl hebben horeca-ondernemers met inrichtingsplannen op een snelle manier toegang tot informatie van interieuraanbieders. Het platform is een initiatief van Lakerveld Woonvakbladen en vormt een aanvulling op de printuitgave Horeca & Interieur die de uitgever twee jaar geleden in de markt zette.

Initiatiefnemer Richard van der Hak: 'Er zijn natuurlijk al veel horecavakbladen voorhanden, maar een specifiek horeca-interieurvakblad bestond nog niet. Als uitgever van vijf gevestigde woonvakbladen hebben wij uitgebreide kennis van de interieurmarkt. Traditioneel leveren de aanbieders in deze sector vooral aan de woondetailhandel. Wat eigenlijk raar is, want alle producten voor goede horeca-inrichting zijn voorhanden. Met Horeca & Interieur bieden wij onze klanten een multimediaal podium waarin zij zich gericht kunnen presenteren aan de horeca.'

Niches in opkomst
Van der Hak ziet kansen voor het nieuwe platform. 'Ik constateer een ontwikkeling dat adverteerders zich steeds meer willen richten op specifieke doelgroepen. Dat zij gericht willen schieten in plaats van met hagel. Onze bedrijfsstrategie, waarbij we diverse niches branchegericht bedienen met multimediale vaktitels, speelt hier prima op in.'

Printversie
De printtitel Horeca & Interieur is een jaarlijks verschijnend grootformaat inspiratiemagazine dat zijn weg vindt naar 12.000 hotels, grand cafés, café-restaurants, restaurants, architecten en interieurbedrijven. De editie voor 2015 verschijnt 19 december aanstaande.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken