Rechtindezorg.nl: kennisplatform voor de gezondheidszorg

Rechtindezorg.nl: kennisplatform voor de gezondheidszorg
  • Content
  • 16 okt 2014 @ 16:19
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Het Team Gezondheidszorg van Kennedy Van der Laan lanceert Rechtindezorg.nl. Een nieuwe website met vooral praktische informatie en duiding van de meest recente ontwikkelingen en wet- en regelgeving. Rechtindezorg.nl is met name bedoeld voor bestuurders en managers in de gezondheidszorg. Daarnaast is er ook voldoende informatie te vinden voor de juridische en HR-afdelingen binnen deze sector. Met deze website heeft het Team Gezondheidszorg een eigen online platform om haar ruime juridische expertise op het gebied van gezondheidszorg te delen.

Actuele onderwerpen als ‘fuseren of samenwerken?’, het bewaken van de kwaliteit van gezondheidszorg en het toezicht door de NZa en ACM worden behandeld. Ook informatie over vaak complexe ICT-projecten, bescherming van privacy, aanbesteden in de zorg, het scheiden van wonen en zorg en de positie van de medisch specialist zijn onderwerpen waar aandacht aan wordt besteed. Op het Rechtindezorg.nl worden artikelen en video's gepubliceerd, zijn eBooks te downloaden en checklists te raadplegen.

'Vanuit de praktijk merken we de groeiende behoefte naar snel en praktisch advies over – vaak ingewikkelde – juridische issues. Zo is het idee voor Recht in de zorg ontstaan. Ik ben trots op ons nieuwe platform waar je als bestuurder maar ook als HR manager of jurist gemakkelijk en snel een overzicht krijgt van de laatste relevante ontwikkelingen in de zorg', aldus Fenna van Dijk, ondernemingsrecht advocaat en hoofd Team Gezondheidszorg.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken