Head Office NL wint 3 Pearl Awards in New York
- Content
- 12 nov 2014 @ 13:31
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 12 nov 2014 @ 13:31
- Redactie Contentmarketing
Gisteravond is Head Office NL driemaal in de prijzen gevallen in New York tijdens de prestigieuze Pearl Awards uitreiking: tweemaal zilver (best microsite en best cover) en eenmaal brons (best new magazine).
De Pearl Awards zijn een jaarlijks initiatief van de Custom Content Council, de gerenommeerde Amerikaanse brancheorganisatie voor contentmarketing. Bureaus uit meer dan 25 landen zonden hun werk in.
Head Office NL ontving de volgende prijzen:
- Pearl Award Silver voor de microsite van uitvaartverzekeraar Monuta
- Pearl Award Silver voor ZIENRS* in de categorie Best Cover
- Pearl Award Bronze voor ZIENRS in de categorie Best New Magazine
*Samenwerkingsverband en gelijknamig keurmerk van onafhankelijke optiekbedrijven.
Wietroostmij.nl
Het platform wietroostmij.nl maakt onderdeel uit van het Wie Troost Mij programma van Monuta. Naast het platform omvat dit ook het doeboek Wie Troost Mij en een Facebook pagina. Het platform biedt informatie rondom rouwverwerking en verlies en is daarnaast een ontmoetingsplaats voor nabestaanden. Het is een plek waar men elkaar vindt voor steun en een luisterend oor, zijn verhaal kan delen en waar de nagedachtenis aan dierbaren blijft leven via een virtuele Sterrenhemel.
Wie Troost Mij is opgezet op een laagdrempelige manier en vanuit de gedachte dat iedereen die een dierbare is verloren een plek moet hebben om zijn of haar verhaal te delen en een dierbare te herinneren. Zo draagt Monuta haar pay off ‘De steun bij iedere uitvaart’ in letterlijke zin uit.
ZIENRS
Head Office NL ontwikkelde het medium ZIENRS eerder dit jaar in nauwe samenwerking met de opdrachtgever. Het magazine, dat in een oplage van 100.000 exemplaren verschijnt, is een cadeau voor klanten. Nieuwe klanten krijgen het mee bij bezoek aan een winkel, vaste klanten ontvangen het op hun woonadres. De bijna honderd opticiens die bij ZIENRS zijn aangesloten, willen met een eigen keurmerk en heldere profilering een vuist maken tegen het communicatiegeweld van de grote, bekende optiekketens.
Communicatiedoelstellingen voor het magazine zijn onder meer de bewustwording van consumenten ten aanzien van goed zien en gezonde ogen; het uitdragen van de passie voor het vak; de expertise van deelnemende opticiens voor het voetlicht brengen. Zo worden medewerkers van de aangesloten bedrijven voortdurend bijgeschoold en beschikt elke zaak over de nieuwste meetapparatuur. Het lifestyle magazine draagt deze complexe boodschap uit door artikelen met scherpe invalshoeken en een volstrekt eigen look & feel.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing