Hoe wordt mijn bedrijf een social business?
- Content
- 11 nov 2014 @ 10:51
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Trends
- 11 nov 2014 @ 10:51
- Redactie Contentmarketing
Social Business is het einddoel. Maar het omarmen van een contentmarketing-cultuur is de eerste stap op weg naar een social business. Het is de eerste stap naar het creëren van marketing en sociale relaties die klanten eigenlijk willen. Hoe pak je dit nu praktisch aan? Daarover vertelt Tom De Baere op het Customer Media Congres op 20 november. Zijn sessie past precies bij het thema van het congres: Organising the content business.
Maar content en social business lijkt moeilijk. We kunnen allemaal boeken lezen en blogs volgen van opinieleiders en "tips-n-tricks" marketeers over hoe je nu eigenlijk "digitaal", "social" en "content" marketing moet doen. Terwijl elk jaar bedrijven meer en meer investeren in contentmarketing en sociale technologieën, zijn weinigen bereid om aandacht te geven aan de bedrijfscultuur die nodig is.
Daarom geeft Tom De Baere in zijn sessie op het Customer Media Congres antwoord op de volgende vragen:
– Waarom content marketing en social business niet zonder elkaar kunnen.
– Waarom effectieve content marketing onmogelijk is zonder een cultuurverandering
– Hoe doe je dat, werken aan je social business cultuur?
– Wat is er nodig om werknemers "mee" te krijgen?
– Hoe kun je je social business trainingen organiseren?
– Hoe organiseer je je intern om de content behoefte van klanten continu te voeden?
– Zo ontwikkel je een social business stappenplan.
– Technologieën en tools
– Hoe de C-suite overtuigen?
Door middel van heel veel "no-nonsense", voorbeelden en organisatiemodellen geeft Tom antwoorden en inspiratie over hoe je een "social business" kan worden.
Bekijk het hele dagprogramma en schrijf je in op customermediacongres.nl.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing