RTL 7 start 2015 met testosteron tv

RTL 7 start 2015 met testosteron tv
  • Content
  • 31 dec 2014 @ 09:28
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepTelevisieBranded content

‘Alles voor de man’ is het nieuwe RTL 7-programma dat vanaf 3 januari 2015 iedere zaterdag te zien is om 16.30 uur. Zoals de naam al aangeeft biedt het programma alles waar mannenharten sneller van gaan kloppen. Dus veel toys for boys (auto’s, motoren, boten), veel sport (voetbal, racen, vechtsport) en veel gadgets (smartphones, camera’s, audio). Kortom: een combinatie van wannahave, wannado en must see.

De presentatie van ‘Alles voor de man’ is in handen van wie anders dan de Vader aller Oermannen, Rutger Hauer… haha, geintje zeker? Natúúrlijk presenteert hij het niet! Je wil als man toch niet naar andere kerels kijken? Lekkere meiden wil je zien. Dus lekkere meiden is wat je krijgt. Presentatrice/actrice Tatum Dagelet (Brutale Meiden), presentatrice/actrice Jasmine Sendar (Onderweg naar Morgen) en model/presentatrice Edmee Verstraten verzorgen je wekelijkse portie milk & honey. Zo meldt het persbericht

Compleet lifestylemagazine
De meiden maken van ‘Alles voor de man’ het meest complete lifestylemagazine van de Nederlandse tv. Ze interviewen voetballers, acteurs, topsporters en andere alfa-mannen. Ze nemen je mee naar de hotste eet- en drinkgelegenheden. Ze tippen je over de laatste modetrends, helpen je in shape blijven, tonen je de meeste extreme sporten en nog veel, veel meer. Zo gaan we in de eerste aflevering ontdekken hoe je jenever stookt, gaan we bikkelen tijdens de Viking Run, duiken we het terrein in op 4x4 quads en onderzoeken we of vrouwen écht geen banden kunnen verwisselen.

Achtergrond
‘Alles voor de man’ richt zich op Echte Mannen van 20 tot 50 jaar. Jij dus! Kernwoorden van het programma zijn inspiratie, informatie, humor, dynamiek, actie en sensatie. Alles voor de man is een productie van Motion Media in Rotterdam. Jaarlijks ontwikkelt Motion Media honderden (online) tv-uitzendingen voor RTL, SBS en lokale stations. Daarnaast produceert het jonge productiebedrijf digitale videocontent, commercials, websites en evenementen.

Alles voor de man (RTL 7): vanaf 3 januari, iedere zaterdag om 16.30 uur.
Herhaling: vanaf 4 januari, iedere zondag om 16.00 uur.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken