TBWA\NEBOKO start met Vidiboko

TBWA\NEBOKO start met Vidiboko
  • Content
  • 19 dec 2014 @ 11:04
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentVideo

Met goedkope Vidiboko video’s speelt TBWA\NEBOKO in op de groeiende ontwikkeling naar meer branded videocontent die door adverteerders targeted ingezet wordt. Deze content is vaak vluchtiger van aard, heeft een kortere tijdlijn en vereist vanwege het lagere budget een ander productieproces, namelijk zonder vergaderingen.

Het gaat om videoproducties in de budgetrange van 5 duizend tot 50 duizend euro.  Vidiboko houdt creatie, regie en productie in eigen hand.

Proactief werken
Simon Neefjes: ‘De markt verandert en wij veranderen mee. Door het bedenken en maken van videocontent in eigen huis, kunnen we klanten beter bedienen met een doelgroep specifieke benadering. Ook bieden we met Vidiboko meer ruimte aan het realiseren van initiatieven en proactief werken.’

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken