Durlinger Schoenen kiest Zandbeek

Durlinger Schoenen kiest Zandbeek
  • Content
  • 26 jan 2015 @ 12:11
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesStorytellingBranded content

Na een korte bureau-oriëntatie heeft Durlinger Schoenen haar communicatiebelangen ondergebracht bij Zandbeek Maastricht. Het Limburgse familiebedrijf Durlinger, opgericht in 1881, heeft inmiddels meer dan 40 schoenenwinkels in Limburg, Brabant, Gelderland en België. Ad van Beers, partner bij Zandbeek: ‘We willen Durlingen een eigen gezicht geven in het geweld dat de schoenenmarkt kenmerkt.’

Ruim de helft van de Nederlanders heeft zijn winkelgedrag de afgelopen twee jaar aangepast. Durlinger Schoenen speelt hierop in door haar formule aan te scherpen. Samen met Zandbeek worden alle marketing- en communicatieactiviteiten onder de loep genomen en vernieuwd. De eerste resultaten worden in de loop van het jaar zichtbaar.

Storytelling
Van Beers: ‘We beginnen met het verhaal. Met storytelling. Durlinger is zeker in Limburg een bekende naam. Vandaar uit gaan we de contentmarketing strategie uitzetten. Hoe Durlinger zich gaat positioneren luistert nauw. Er zijn veel schoenenwinkelformules die allemaal hun omzet willen scoren.’

Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement is gespecialiseerd in contentmarketing. Het bureau werkt onder meer voor ABN AMRO, ABN AMRO MeesPierson, Ambiance Zonwering, BAM, BrandLoyalty, KPN Zakelijke Markt en Rijkswaterstaat. Zandbeek telt circa 100 medewerkers en heeft kantoren in Eindhoven, Maastricht, Nijmegen en Brussel.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken