Carrefour restyled klantenmagazine Simply You

Carrefour restyled klantenmagazine Simply You
  • Content
  • 5 feb 2015 @ 14:04
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintBranded content

Carrefour heeft haar klantenmagazine ‘Simply you’ in een nieuw jasje gestoken. Vanaf deze week ligt het vernieuwde maandblad in alle Belgische Carrefour-winkels.‘Simply you’ werd gelanceerd in 2008. Carrefour wil met het magazine klanten op weg te helpen naar een lekker, leuk en comfortabel leven. Het blad inspireert elke maand met recepten, huis-tuin-en-keukentips en de laatste mode- en beautytrends.

Na een competitie in augustus 2014, waaraan vijf bureaus deelnamen, besloot Carrefour om de realisatie van haar maandelijkse lifestyleblad ‘Simply you’ én de creatie van het digitale platform ervan toe te vertrouwen aan contentmarketing bureau Propaganda. Propaganda werkt hiervoor samen met collega-bureau BeContent.

Oplage
De vernieuwde ‘Simply you’, met een oplage van 600 duizend exemplaren, is verkrijgbaar aan de kassa's van meer dan 700 Carrefour-winkels. De nieuwe versie van 'Simply you' wil de lezers nog meer zin geven om verschillende producten uit het Carrefour-gamma te ontdekken. Recent onderzoek toont aan dat zeker 80 procent van de lezers ook daadwerkelijk recepten klaarmaakt. Het Belgische magazine wordt zowel in het Nederlands als in het Frans uitgegeven.

Propaganda en BeContent
Propaganda nv is een Belgische communicatie-adviesbureau gespecialiseerd in contentmarketing en de realisatie van custom content, zoals klantenmagazines, personeelsmagazines, digitale content platformen, mini-sites en iPad-magazines. Het jonge contentmarketing bureau BeContent werd een jaar geleden opgericht door Liesbeth Van Wassenhoven en Karen Vandenbossche, beiden voorheen werkzaam bij sQills/Sanoma.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken