Head Office NL versterkt digitale expertise

Head Office NL versterkt digitale expertise
  • Content
  • 3 mrt 2015 @ 10:31
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • NieuwkomersContent

Head Office NL heeft haar digitale kennis verder uitgebreid door vier nieuwe digitale experts aan haar team toe te voegen: manager digital Maarten Bas Backer, online projectmanagers Myra van Bladel en Marcel Slok Soede en interaction designer Robin Landweer. De komst van deze specialisten past geheel in de strategie die Head Office NL vorig jaar heeft ingezet om een full service content marketing bureau te kunnen zijn.

Manager Digital
Maarten Bas Backer zal leiding geven aan het digitale team binnen Head Office NL. Hij heeft een e-commerce achtergrond bij Expedia waar hij werkte aan mobiele apps en websites. Ook heeft hij als ondernemer veel digitale marketingervaring opgedaan bij verschillende opdrachtgevers als De Baak management centrum en market response.

Online Projectmanagers
Myra van Bladel en Marcel Slok Soede zijn als online projectmanagers verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitwerken van digitale concepten en infrastructuren zoals e-zines, websites en Facebook apps.

Interaction Designer
Met interaction designer Robin Landweer haalt Head Office NL UX-expertise in huis. UX is onmisbaar in alle huidige digitale projecten en Robin zal zijn kennis voor klanten zo goed mogelijk inzetten.

Over Head Office
NL Head Office NL, onderdeel van Sanoma, vertaalt de marketingcommunicatiestrategie van opdrachtgevers naar een effectieve content marketing-strategie. Ook verzorgt het bureau de complete uitvoering daarvan. Storytelling is daarbij een wezenlijk onderdeel. De content is voor de totale doelgroep beschikbaar, vindbaar en deelbaar. Wij werken voor onder meer voor Ahold, KLM, Mercedes-Benz, Heineken, Pon, Monuta, Toyota en E.ON horen tot het portfolio. Head Office NL levert multimediale oplossingen en onderscheidt zich door klantdata te verrijken tot klantprofielen, en koppelen content op het juiste moment naar de meest geschikte kanalen en relevante doelgroepen.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken