ING komt met nieuwe campagne 'Ondernemen'

ING komt met nieuwe campagne 'Ondernemen'
  • Content
  • 24 mrt 2015 @ 11:47
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Branded contentVideo

De nieuwe campagne Internationaal Zakendoen voor ING is van start gegaan. Het is de tweede campagne binnen de nieuwe collagevorm en gaat dit keer over “Ondernemen”. Dat zit bij ons Nederlanders in het bloed en we doen het al eeuwen. Naast de TV commercial worden ook radiocommercials, print, online banners, social media en contentmarketing ingezet. Zo meldt het persbericht.

Bas Korsten, executive creative director JWT Amsterdam: ‘ In de campagne laten we zien wat Nederland allemaal onderneemt over de hele wereld. Volgens ING kun je daar het best mee beginnen vanuit Nederland. Daarom helpen de relatiemanagers je hier op weg, om in het buitenland succesvol te zijn. En dat voelt goed.’

Credits:
Bureau: JWT Amsterdam
Productiemaatschappij en redactie: Caviar Amsterdam



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken