Vers bloed bij Porter Novelli

Vers bloed bij Porter Novelli
  • Content
  • 25 mrt 2015 @ 11:43
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatie

Het pr-bureau uit Amstelveen trok onlangs twee nieuwe collega’s aan. Serap Olmez en Mark van Gemeren (26) Jong gaan zich richten op pr en het ontwikkelen van content. Serap Olmez is blij met haar nieuwe baan als Junior Consultant: ‘De afgelopen drie jaar adviseerde ik verschillende klanten over pr en organiseerde ik evenementen. Ik heb vooral projecten gedaan op het gebied van lifestyle. Die basis is perfect om me de komende tijd verder te ontwikkelen bij Porter Novelli. Mijn focus ligt op beauty, food en lifestyle. Ik werk nu voor Beiersdorf en Johnson & Johnson.’

Serap Olmez (1985) deed de Hotelschool Den Haag en haalde na deze studie haar master Communicatiewetenschap. Mark van Gemeren (1989) is deze maand begonnen als account executive: ‘Na het afronden van de opleiding Communicatiemanagement in de zomer van 2014 heb ik ruim een half jaar op projectbasis voor verschillende klanten gewerkt onder mijn eigen naam. Gewapend met mijn ervaringen opgedaan bij een aantal leuke klanten, ging ik op zoek naar meer uitdaging en de ideale plek om mijn ambities te verleggen. Bij PN werk ik voor onder meer de overheid, Monsterboard en HP en krijg ik alle kans mezelf te ontwikkelen tot de communicatieprofessional van de toekomst.’

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken