Marja Koster versterkt ContentKings

Marja Koster versterkt ContentKings
  • Content
  • 1 apr 2015 @ 15:23
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Marja Koster start 1 april als management consultant bij ContentKings, experts in online communicatie in Rotterdam. Koster was directeur van Relevance en vertrok onlangs na de fusie met Coloursgroep/ Lectric. Haar keuze voor ContentKings is mede ingegeven door een toenemende trend onder klanten om onafhankelijk en gespecialiseerd advies in te winnen voor complexe online vraagstukken.

Rob Punselie, oprichter (2000) en directeur van ContentKings bv: ‘Je kunt relevante content niet even inkopen. Klanten beseffen steeds meer dat ze zelf hun content moeten ontwikkelen, wat heel wat vraagt van de eigen organisatie. Content heeft in digitale projecten een andere kloksnelheid dan visueel ontwerp of bouw.’

Contentstrategie
ContentKings ondersteunt die ontwikkeling met contentstrategie, contentontwerp én implementatie. ‘De nieuwe kennis over échte vragen van gebruikers laten we landen bij de klant. Dat leidt tot échte antwoorden en een duurzame verbetering van de digitale organisatie als geheel. Ook een half jaar na oplevering blijft de content relevant. Marja Koster is dan ook de perfecte match bij onze ambitie om onze marktpositie als onafhankelijke experts en uitvoerders te verstevigen’, aldus Punselie.

Reactie Koster
Marja Koster: ‘Content draait niet alleen om strategie, maar ook steeds meer om training en executie. Een geloofwaardige propositie is meer dan een eenmalig kunstje. Ik kende ContentKings al veel langer. Het is een interessant team van kritische denkers en doeners, met een hoogwaardige klantenlijst. Voor mij de ideale voedingsbodem voor het vak.’

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken