Contentbureau.nl groeit en breidt uit

Contentbureau.nl groeit en breidt uit
  • Content
  • 26 mei 2015 @ 08:26
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Met Michelle van de Poll (24) en Debbie Smits (23) telt het team van Contentbureau.nl nu acht medewerkers. Het bureau wil met de nieuwkomers aan de toenemende vraag naar contentmarketing voldoen. Contentbureau.nl is sinds november 2013 een zelfstandig label binnen de LVT Group en verzorgt contentmarketing voor merken als Fox-IT, Oracle, Runnersworld, Proact en The North Face.

Van de Poll rondde dit jaar haar masteropleiding Tekst en Communicatie af aan de Universiteit van Amsterdam (UvA). Eerder deed zij pr- en communicatie-ervaring op bij Herrie Film & TV in Amsterdam. En tijdens een stage bij LVB Networks ontdekte ze contentmarketing. Bij Contentbureau.nl gaat ze zich als tekstallrounder bezighouden met diverse soorten content. Smits volgde een jaar eerder dezelfde duale master aan de UvA. Tijdens haar stage en werkperiode als Junior Consultant bij Cohn & Wolfe in Amsterdam deed zij pr-ervaring op, koos vervolgens voor haar passie en specialiseerde zich in het creëren van content en het beheren van socialmediakanalen.

Gestage groei
‘De copy- en social-mediacapaciteiten van beide go-getters voegen een belangrijke nieuwe dimensie toe aan ons team. We ontwikkelen ons steeds verder op het gebied van alle aspecten van contentmarketing en groeien gestaag verder. Ik ben daarom erg blij met deze twee nieuwe Content Creators”, zegt Els Lissenberg, Team Leader en Senior Content Creator bij Contentbureau.nl.

Debbie Smits

Michelle van de Poll 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken