Promotie Veenendaal lanceert citymarketing portal

Promotie Veenendaal lanceert citymarketing portal
  • Content
  • 12 mei 2015 @ 15:09
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingDigitaalBranded content

De stichting Promotie Veenendaal heeft onder het motto ‘geen slogans maar daden’ een website gelanceerd waarin alle informatie over de citymarketing van Veenendaal te vinden is. Veenendaal wil ook graag in 2016 Giel Beelen met zijn Glazen Huis naar de stad halen. Een ander doel is het winnen van de Nationale Citymarketing Trofee.

Promotie Veenendaal – een initiatief van Roeland Tameling, citymarketeer - wil met de nieuwe citymarketing portal een overzicht bieden van activiteiten die de stichting met samenwerkingspartners heeft opgezet. Dit zijn vooral acties om het vestigingsklimaat van Veenendaal te verbeteren, want zonder ontwikkeling van de stad heeft promotie geen zin. Uitgangspunt van de citymarketing organisatie is daarom ook 'geen ‘slogans maar daden’. Zo meldt het persbericht.

Waarom? Daarom!
Bezoekers krijgen er antwoorden op vragen als ‘waarom wonen in Veenendaal’ en ‘waarom verdient Veenendaal de Nationale Citymarketing Trofee’. Het internetadres is dan ook DaaromVeenendaal.nl.

Glazen Huis
De website vormt een paraplu voor allerlei verschillende initiatieven en campagnes die in Veenendaal zijn opgepakt. Van de actie om het Glazen Huis naar Veenendaal te halen tot de inzet om Veenendaal een van de meest ondernemersvriendelijke gemeenten van Nederland te maken. Daarnaast staat er een overzicht van argumenten waarom mensen in Veenendaal goed kunnen wonen, werken en winkelen. Er wordt uitgelegd hoe en waarom Veenendaal aan citymarketing doet en waarom studenten zich zouden moeten aanmelden voor een stage bij Promotie Veenendaal.

Nationale Citymarketing Trofee
De citymarketing portal is geproduceerd met Media Artists uit Veenendaal. Deze online specialist wilde graag meehelpen om weer de Nationale Citymarketing Trofee te winnen en vindt het belangrijk dat iedereen online informatie kan vinden over de citymarketing aanpak van Veenendaal.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken