Nieuw bloggers platform The Dutch Silicon Valley

Nieuw bloggers platform The Dutch Silicon Valley
  • Content
  • 10 jun 2015 @ 12:56
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekContentDigitaal

The Dutch Silicon Valley is een nieuw neutraal en onbezoldigd platform met verhalen van 300 invloedrijke en ondernemende personen met een inspirerende visie en mening over wat er voor nodig is om van Nederland het Silicon Valley van Europa te maken. De looptijd van dit initiatief is één jaar. Het platform wordt gedragen door Startupbootcamp, Amsterdam Economic Board, Management Site en Zilverline.

Rond de 25 invloedrijke en ondernemende personen schrijven een eerste blog en deze worden in de maand juni druppelsgewijs gepubliceerd. Deze eerste bloggers, de ambassadeurs, geven vervolgens het stokje over aan een door hun zelf gekozen invloedrijke en ondernemende persoonlijkheid. In een jaar tijd zullen dan ongeveer 300 inspirerende verhalen te lezen zijn. Wat zal de rode draad worden?

Ambassadeurs van het eerste uur
In juni 2015 zullen dus de eerste 25 blogs gepubliceerd worden door de ambassadeurs. De onderstaande ambassadeurs bijten het spits af:
* Patrick de Patrick van der Pijl – CEO van Business Models Inc.
* Kee Koopmans – Executive Director Value8 NV
* Arne Maas – Professor Marketing & Innovation
* Prof. dr. Willem Mastenbroek – Oprichter ManagementSite.nl
* Michael Franken – CEO & Coder Zilverline

Via de nieuwsbrief – die een keer per week verschijnt - is het mogelijk een jaar lang wekelijks inspirerende nieuwe verhalen te ontvangen. Meer informatie staat op deze site.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken