Platform Tym gaat samenwerken met Mama en Zo
- Content
- 23 jun 2015 @ 11:28
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - DigitaalJournalistiekPartnership
- 23 jun 2015 @ 11:28
- Redactie Contentmarketing
Kort na het bereiken van de mijlpaal van 20.000 unieke bezoekers per maand heeft het online platform Tym.nl een samenwerking beklonken met medium Mama en Zo. Doel van de samenwerking is ouders zich bewust laten worden van het feit dat veel en goed bewegen cruciaal is in de ontwikkeling van kinderen. Per 1 juli 2015 is de samenwerking kracht met het plaatsen van de eerste artikelen.
‘Steeds meer ouders weten hun weg naar Tym te vinden als ze vragen hebben over het sporten en bewegen van hun kind. Tym ontstond eind 2013 vanuit de Thank You Mom campagne van Procter & Gamble rondom de Olympische Spelen van Sochi en is inmiddels een zelfstandig draaiend platform van bureau 2Basics. De bezoekersaantallen stijgen nog iedere maand en op het gebied van samenwerkingen worden mooie resultaten geboekt. Na samenwerkingen met onder andere Helden Online, Sportzorg, TV Sportplezier en het Canadese Active for Life, is nu de website Mama en Zo aan dit rijtje toegevoegd’, aldus Angela Hof, projectmanager Tym.
Community voor zwangere vrouwen
Mama en Zo is een community die maandelijks vele honderdduizenden zwangere vrouwen en moeders trekt. Op Mama en Zo worden verschillende onderwerpen behandeld door deskundigen. Zo zijn er deskundigen op het gebied van bijvoorbeeld kindervoeding, opvoeding en kinderkwaaltjes. Hof: ‘Het is een invloedrijk kanaal om (aanstaande) ouders te bereiken. De samenwerking met Mama en Zo is voor Tym daarom van grote waarde.’
Content voor website
Tym gaat een rol vervullen als één deskundigen van Mama en Zo. Hof vervolgt: ‘Maandelijks gaat Tym artikelen voor de website schrijven over sporten, motorische ontwikkeling, buitenspelen en bewegen. De artikelen zijn interessante informatie voor ouders. Denk aan nuttige tips die meteen toepasbaar zijn in het dagelijks leven. De cruciale ondersteunende rol die de ouders hierbij zelf hebben, komt in deze artikelen ook aan bod.
We hopen dat deze samenwerking er aan bijdraagt dat steeds meer ouders zich bewust worden van het feit dat veel en goed bewegen cruciaal is in de ontwikkeling van kinderen. En dat hun rol hierin onmisbaar is.’
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- content
- Proctor & Gamble
- Helden Online
- journalistiek
- Active for Life
- beweging
- ouders
- Tym
- platform
- sport
- website
- Mama en Zo
- gezondheid
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing