Foodbrigade van Sligro wint Dutch PR Award
- Content
- 3 jul 2015 @ 11:03
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - VideoAwardPRBranded content
- 3 jul 2015 @ 11:03
- Redactie Contentmarketing
Foodbrigade is bij de Dutch PR Awards in de prijzen gevallen. Het contentplatform, gemaakt door LVB Networks in opdracht van Sligro, bleek gisteravond de beste PR-strategie in huis te hebben in de categorie Business to Business. Het domein dat Sligro kiest is: horecaondernemers zakelijk slimmer maken. Wekelijks kan het platform rekenen op ruim 5 duizend bezoekers, waardoor het afkoerst op 250 duizend bezoekers per jaar. De aanpak behelst een zeer brede mix van PR-technieken, waaronder een contentsite, free publicity, video-kanaal, social media, e-mail nieuwsbrief, narrowcasting.
Het online platform richt zich vooral op het midden- en hoger segment horeca. Via Foodbrigade wil Sligro met relevante content een ‘substantieel deel’ van deze doelgroep aan zich binden. Niet alleen door bekend te staan als leverancier, maar ook als volledig kennispartner van de chef.
Strategie en content
Het platform viel eerder in de prijzen tijdens de Grand Prix Content Marketing voor strategie en content. Daarnaast werd het genomineerd voor de European Excellence Award. Nu krijgt het platform erkenning in de categorie Business tot Business van de Dutch PR-Awards, een initiatief van branchevereniging VPRA en de Adfo Groep.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- online
- Dutch PR
- video
- strategie
- platform
- content
- free publicity
- LVB Networks
- Foodbrigade
- horecaondernemers
- award
- Sligro
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Realityprogramma Het Blok en Praxis... 23-04-2024
- EasyToys lanceert realityshow The... 22-04-2024
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing