Thuisbioscoop breekt record tijdens de zomer

Thuisbioscoop breekt record tijdens de zomer
  • Content
  • 30 jul 2015 @ 15:28
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoTelevisieContent

Juli is de beste on-demand maand ooit, dat blijkt uit cijfers van Pathé Thuis, de online dienst voor het kijken van nieuwe films. Er werden zelfs meer films bekeken dan in december, traditioneel de beste maand van het jaar. American Sniper is de best bekeken film van de maand juli gevolgd door Kingsman: The Secret Service.

Het online kijken van films neemt het afgelopen jaar een flinke toevlucht. Eerder melde onderzoeksbureau GFK al dat er in juni meer dan 5 miljoen Nederlanders gebruik maakten van on-demand kijken. Sinds de opkomst van video on-demand richt Pathé Thuis zich op het aanbieden van nieuwe films uit de bioscoop thuis. In de eerste helft van 2015 is de top3 bioscoopfilms thuis: Fifty Shades of Grey, Gooische Vrouwen 2 en Gone Girl.

Pathé Thuis is voor iedereen via internet beschikbaar en kijk je op PC/laptop, Tablet, Smart TV of Game.
 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken