Gratis white paper contentmarketing in finance sector

Gratis white paper contentmarketing  in finance sector
  • Content
  • 7 aug 2015 @ 09:28
  • Link
  • Connie Lohuis
    Connie Lohuis

    Webredacteur Marketingtribune (Content)
    StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten
  • MarketingJournalistiekTrends

De uitdagingen voor marketeers in de financiële sector lijken erg op die van andere branches: de markt verandert en klanten reageren niet langer op een one-size-fits-all benadering. Maar deze sector heeft daar nog een unieke uitdaging bij: financial marketeers werken in een zwaar gereguleerde branche en van hun klanten kun je niet langer zeggen dat ze alleen in zakelijke financiën of alleen in particuliere financiën geïnteresseerd zijn.

In de nieuwste white paper onderzoekt het Content Marketing Institute – samen met Imagination - de financiële sector. Hoe gebruiken financiële marketeers contentmarketing? Met voorbeelden, tips en lessen van succesvolle benaderingen. De auteur van het white paper is Ann Gynn. Gynn is tech tools editor bij Chief Content Officer Magazin. (Bron: CMI)

Download hier het hele white paper, The Evolution of Content Marketing in the Finance Industry: Research and Lessons Learned met alle onthullingen. De samenvatting online lezen in een slide presentatie kan ook op dezelfde site als waar het paper gedownload kan worden. (Bron: CMI)


 

Connie Lohuis
  • Connie Lohuis

  • Werkt bij: StrakBlauw, bureau voor heldere communicatie en frisse teksten
  • Functie: Webredacteur Marketingtribune (Content)
  • Website:http://www.strakblauw.nl
  • Profiel »

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken