Media Markt lanceert huis-aan-huis-magazine

Media Markt lanceert huis-aan-huis-magazine
  • Content
  • 19 aug 2015 @ 15:33
  • Link
  • Platform Content
    Platform Content

    branche-organisatie in content marketing
    Plaform Content
  • PrintJournalistiekBranded content

Bij vijf miljoen huishoudens valt vandaag een volledig nieuw magazine van Media Markt op de deurmat. Het magazine combineert prijs- en productinformatie met levendige, redactionele content. De eerste editie heeft de naam ‘Weer aan de slag’ en ondersteunt de campagne ‘Gelukkig nieuw schooljaar’. De 24-pagina tellende huis-aan-huis-special is een aanvulling op de wekelijkse actieflyer en het inspiratiemagazine Mediazine van Media Markt.

De special verschijnt vier keer per jaar en wordt in samenwerking met de leveranciers samengesteld. Elke uitgave van de special richt zich op een specifiek thema, en staat vol met producten en informatie die passen bij het thema. In de eerste editie ‘Weer aan de slag’ staat de start van het nieuwe school- en werkjaar centraal. De uitgave bevat onder meer tips die consumenten helpen bij de aanschaf van een tablet, achtergrondinformatie over werken in de cloud en ook de benodigdheden voor een ideale werkkamer worden uitgelicht.

Onderdeel multimediastrategie
De lancering van de huis-aan-huis-special is een toevoeging op het bestaande communicatieaanbod van Media Markt. De special sluit naadloos aan op de multimediacampagne van het bedrijf, die zich uitstrekt van online tot print en televisie. Met de huis-aan-huis-special voorziet Media Markt de consument van tips en informatie die het maken van de juiste productkeuze makkelijker maken. De online versie van het magazine staat op deze site.
 

Platform Content

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken