Bindinc. ontwikkelt jubileummagazine Maatjes

Bindinc. ontwikkelt jubileummagazine Maatjes
  • Content
  • 24 sep 2015 @ 16:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Bindinc. heeft voor KNGF Geleidehonden het jubileummagazine 'Maatjes; honden met een missie’ ontwikkeld. Het magazine met een glossy uitstraling, verschijnt eenmalig als jubileumuitgave en bevat artikelen die een directe link hebben met KNGF Geleidehonden en zijn werkgebied maar brengt ook algemene human interest-verhalen, waarin de bijzondere relatie tussen mens en hond centraal staat.

Ellen Greve, directeur KNGF Geleidehonden: 'Voor KNGF Geleidehonden is het blad vooral een dankbetuiging aan onze trouwe donateurs, vrijwilligers, puppypleeggezinnen, fokgastgezinnen, hondentrainers, medewerkers en natuurlijk onze geleidehondenbazen. Zonder hen zouden we nooit ons 80-jarig jubileum kunnen vieren. Zij vormen de kern van onze organisatie en daarom staan ze in het tijdschrift dan ook in het middelpunt.'

Knipoog
Bindinc. tekende voor het concept en de realisatie van het magazine. Maatjes is een tijdschrift van deze tijd, met soms een knipoog naar bekende glossy’s. Het wil daarnaast ook opiniërend zijn. Zo worden columns van onder anderen psychiater Bram Bakker en presentatoren Roelof Hemmen en Robert ten Brink over hun band met honden afgewisseld met een glamoureuze fotoreportage met vijf carrièrehonden en een artikel over het bijzondere eerste levensjaar van een pup bij een puppypleeggezin. Verder vertellen verschillende geleidehondenbazen in het blad over hoe hun leven aanzienlijk is veranderd sinds zij een speciaal getrainde hond kregen.

Maatjes is te bestellen via de webshop van KNGF Geleidehonden.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken