Telfort komt met webserie 'De Voordeeleconomie'

Telfort komt met webserie 'De Voordeeleconomie'
  • Content
  • 4 sep 2015 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

Frank Evenblij en Martine de Jong maken voor Telfort de serie ‘De Voordeeleconomie’ Aan een economische crisis deelt men voornamelijk negatieve eigenschappen toe. Maar juist in momenten van somberheid ontstaan er vaak bijzondere en inspirerende initiatieven, die van een min, een plus weten te maken.

Neem de voordeeleconomie, waarbij alles draait om het delen. Van auto’s tot gereedschap en van maaltijden tot het behangen van de woonkamer. Tv-presentator en programmamaker Frank Evenblij en columniste en schrijfster Martine de Jong gingen voor Telfort op pad en laten in de serie ‘De Voordeeleconomie’ zien dat een rijk leven niet duur hoeft te zijn. Ze ontdekken de deeleconomie ondernemingen Peerby.nl, Croqqer.nl, Ruilrestaurant.nl, Honck.nl Snappcar.nl en Thuisafgehaald.nl.

De Voordeeleconomie is een idee van N=5. Productie in samenwerking met Frank Evenblij en Martine de Jong.



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken