Zandbeek wint Digital Communication Award

Zandbeek wint Digital Communication Award
  • Content
  • 28 sep 2015 @ 09:40
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardDigitaal

Zandbeek is bekroond met een Digital Communication Award. Het bureau ontving de prijs voor de Entre Deux Fashion Blog Battle-campagne in de categorie ‘Blogs’. De campagne werd ontwikkeld voor opdrachtgever Cushman & Wakefield. De Digital Communication Awards worden ieder jaar uitgereikt voor professionele campagnes en strategisch denken in online communicatie.

Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze social-influencer-campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.

Drie keer is scheepsrecht
Zandbeek werd al twee keer eerder genomineerd voor een Digital Communication Award. Met de social media case van VTech Speelgoed en het werk voor de newsroom van ABN AMRO behoorde het bureau al eerder tot de shortlist. Fleur van Zandbeek: 'Na twee eerdere nominaties gaan we dit jaar daadwerkelijk met een hoofdprijs naar huis. Ik ben supertrots op het team dat dit creatieve format heeft bedacht en uitgevoerd.' 

Over Zandbeek Zandbeek, the agency for engagement is een bureau dat is gespecialiseerd in contentmarketing. Zandbeek bedenkt innovatieve en geïntegreerde communicatieoplossingen die leiden tot maximale betrokkenheid bij de doelgroep. Dat doet het bedrijf voor onder andere ABN AMRO, ABN AMRO MeesPierson, Ambiance Zonwering, BAM, BrandLoyalty, Engie, KPN Zakelijke Markt, Loyalis, Indivior, Rijkswaterstaat, Simpel, VGZ en VTech.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken