Genomineerden Grand Prix Awards 2015 bekend

Genomineerden Grand Prix Awards 2015 bekend
  • Content
  • 16 okt 2015 @ 11:50
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingAwards

De nominaties voor een Award of Bekroning voor de Grand Prix Content Marketing 2015 zijn bekend! Opdrachtgevers en contentmakers konden inzenden voor 4 Awards en 17 (deel)Bekroningen en dat gebeurde dan ook massaal. Er zijn ruim 140 cases ingestuurd. De jury kende uit deze inzendingen - na diverse individuele en plenaire (deel)juryrondes - de nominaties voor een Award of een Bekroning toe. Daarbij was de jury zeer kritisch.

Niet in alle categorieën zijn nominaties toegekend. Zo vond de jury voor de Award BtoB het niveau van de inzendingen niet hoog genoeg voor een bekroning, of werden inzendingen niet gehonoreerd omdat ze geen grote verbeteringen lieten zien vergeleken met vorig jaar.

Nieuw domein
Het dit jaar nieuwe domein 'Not for Profit' heeft duidelijk bestaansrecht verworven waarbij er drie nominaties werden aangegeven. Op 19 november zullen de Awards worden uitgereikt in DeFabrique in Utrecht.

Nominaties
De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren.
Bekroningen zijn er op specifieke terreinen van contentmarketing, zoals videomarketing, print, online en overig. De volgende inzendingen zijn genomineerd voor een Gouden, Zilveren of Bronzen Award:

De genomineerden in de categorie BtoC zijn:

  • Nominatie: Back to Base
  • Bureau: DDB Brussels
  • Opdrachtgever: BASE
  • Nominatie: The Entre Deux Fashion Blog Battle
  • Bureau: Zandbeek
  • Opdrachtgever: Cushman & Wakefield
  •  
  • Nominatie: Valerio vraagt het
  • Bureau: Greenberry
  • Opdrachtgever: Zilveren Kruis

De genomineerden in de categorie BtoE zijn:

  • Nominatie: Ik ben Dirk
  • Bureau: ZB Communicatie & Media
  • Opdrachtgever: Dirk supermarkten
  • Nominatie: T-Share
  • Bureau: ZB Communicatie en Media
  • Opdrachtgever: T-Mobile Netherlands

De genomineerden in de categorie Not For Profit zijn:

  • Nominatie: UWV Perspectief
  • Bureau: MPG.
  • Opdrachtgever: UWV
  • Nominatie: Wereldmeisjesdag
  • Bureau: Jalt
  • Opdrachtgever: Plan Nederland
  • Nominatie: WNF, Seastars
  • Bureau: Ogilvy & Mather Amsterdam
  • Opdrachtgever: Wereld Natuur Fonds

Het complete overzicht van genomineerde cases voor een Bekroning is te vinden op de website van de Grand Prix Content Marketing.
 

Over de Grand Prix Content Marketing
De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketingcases en de beste contentproducties in Nederland en België en bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategische aanpak en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden. De Grand Prix is een initiatief van BBP Media en Custo. Kaarten voor de uitreiking op 19 november zijn te bestellen op www.grandprixcm.nl.

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken