Whizpr versterkt team met vijf nieuwkomers

Whizpr versterkt team met vijf nieuwkomers
  • Content
  • 28 okt 2015 @ 12:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaDigitaalContentMarketing

Whizpr heeft zijn team versterkt met nieuwe 'whizprs': Laura Witlox, Mandy Visser, Jasmijn Kruese, Mandy Willemsen en Michel Kriek. Het vijftal – contentmakers en online marketeers - vormt een mix van ervaring, talent, creativiteit en specialistische vakkennis op het gebied van technologie en lifestyle. De uitbreiding komt voort uit Whizpr's ambitie om het meest veelzijdige content, PR & digital marketing-bedrijf van de Benelux te zijn.

Whizpr kiest sinds begin 2015 nadrukkelijk voor bedrijfsgroei. Hiertoe zijn de competenties gebundeld in teams: Business Technology, Lifestyle Technology en Internet Technology.
‘De reden van de groeiambitie is tweeledig. Whizpr vindt groei goed voor zijn medewerkers. Zij houden van pionieren en hiermee het opdoen van nieuwe kennis en het aangaan van nieuwe uitdagingen. Daarnaast is groei goed voor de klanten van Whizpr. Zij werken met een PR-bedrijf dat doorlopend zijn blik verruimt, en daardoor in staat is content op het juiste moment te ontsluiten en in de juiste vorm op de juiste plaats aan te bieden’, aldus Willemijn Vader, mede-eigenaar van Whizpr. In deze blog wordt dieper ingegaan op de nieuwe strategie van Whizpr.

Even voorstellen
Laura Witlox (35) is sinds enige tijd werkzaam als senior consultant. Hiervoor werkte ze als pr-consultant bij Wisse Kommunikatie. Na haar studie journalistiek in Utrecht werkte Laura eerst in de uitgeverswereld, bij marketing en PR-bureau Linden & Barbosa en vervolgens gedurende vijf jaar als communicatieadviseur bij ict-dienstverlener Het Inlichtingenbureau in Utrecht. Bij Whizpr maakt Laura Witlox deel uit van het team Business Technology.

Mandy Visser (24) is geruime tijd actief als junior consultant. Hiervoor leidde ze bij HVO-Querido interne en externe communicatieprojecten. Tijdens haar studie communicatiemanagement aan de Hogeschool Utrecht liep Mandy stage bij PR-bureau Wisse Kommunikatie en groothandel Deli XL. Daarna studeerde ze twee jaar communicatie- en informatiewetenschappen in Nijmegen, waar ze haar master behaalde. Bij Whizpr maakt Mandy Visser deel uit van het team Lifestyle Technology.

Jasmijn Kruese (27) is gestart als online marketeer. Na haar studie communicatie en multimedia design in Nijmegen heeft Jasmijn vier jaar gewerkt als communicatie coördinator bij retailer Score/Chasin'. Ze was er onder andere verantwoordelijk voor het complete social-mediastuk – van strategie en community-management tot en met content-creatie en webcare – en zowel interne als externe campagnes. Bij Whizpr maakt Jasmijn Kruese deel uit van het team Digital.

Mandy Willemsen (22) is voor de zomer gestart als junior consultant. Na haar studie communicatie- en informatiewetenschappen in Nijmegen, behaalde Mandy aan dezelfde universiteit haar master international business communication. Vervolgens liep ze een half jaar stage op het hoofdkantoor van Vodafone in het external affairs-team waar ze werkte aan uiteenlopende PR- en duurzaamheidsprojecten en het Wijs Magazine. Bij Whizpr maakt Mandy Willemsen deel uit van het team Business Technology.

Michel Kriek (51) is na de zomer gestart als content master. Hiervoor werkte hij als schrijver, adviseur, conceptontwikkelaar en projectmanager aan uiteenlopende sportprojecten en schreef hij zijn eerste boek. Na zijn opleiding tot copywriter heeft Michel uiteenlopende rollen vervuld in de PR en marketing-communicatie. Van tekstschrijver en communicatieadviseur tot en met manager interne communicatie van beursgenoteerde bedrijven. Hij werkte als senior copywriter en adviseur voor Loth Associates, een in technologie, finance en consultancy gespecialiseerd PR-bureau. Bij Whizpr werkt Michel Kriek samen met alle teams.

Whizpr is actief voor ruim 30 klanten in de IT, consumer electronics en internet-branche.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken