Simyo gaat samenwerken met Genoeg Magazine
- Content
- 24 nov 2015 @ 08:43
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - PrintContentBloggenDigitaal
- 24 nov 2015 @ 08:43
- Redactie Contentmarketing
Provider Simyo is een samenwerking aangegaan met Genoeg Magazine. De samenwerking sluit goed aan bij de visie van Simyo, 'Genoeg maakt Gelukkig'. Simyo publiceert voortaan verhalen van Genoeg Magazine op zijn blog, om zo zijn gebruikers tips te geven om meer te doen met minder. Mischa Oudolf, de Marketing Manager van Simyo, is erg blij met de samenwerking. ‘De visie van Genoeg Magazine past heel goed bij die van Simyo’, vertelt ze.
Oudolf vervolgt: ‘Simyo geeft zijn gebruikers de tools om slim om te gaan met hun bundels. Dankzij deze samenwerking kunnen zij hun kennis vergroten en krijgen ze slimme tips om meer uit minder te halen. Het Plezier van Genoeg noemen wij dat. Wij delen deze kennis graag. We zullen artikelen van Genoeg Magazine daarom publiceren op ons blog.’
Drie artikelen
Het eerste artikel gaat over het Repair Café, waar je leert hoe je zelf kleine dingetjes repareert. Oudolf: ‘Zo kunnen spullen nog prima een tijdje mee en hoef je iets niet nieuw te kopen. Het tweede artikel gaat over het ‘ontrommelen’ van je huis. Dit levert, als je het slim aanpakt, een schoon en opgeruimd huis op. In het derde artikel staan tips hoe je jezelf precies genoeg verzekerd, zodat je geen geld uitgeeft aan iets wat je toch niet gebruikt. Deze drie artikelen zijn pas het begin.’
Genoeg Magazine
Genoeg Magazine is een onafhankelijk tijdschrift en internetplatform. Het tijdschrift komt vier keer per jaar uit en bestaat uit vier delen: Gelukkig met Genoeg, Genoeg voor iedereen, Geld genoeg en Praktisch genoeg. Genoeg Magazine is te koop in de boekhandel en kiosk, maar je kunt het magazine ook online bestellen.
Meer doen met minder
Heleen van der Sanden, uitgever en hoofdredacteur van Genoeg Magazine, verwacht veel van de samenwerking met Simyo. ‘Dankzij deze samenwerking kan Genoeg Magazine haar kennis en ervaring over het Plezier van Genoeg delen met een nieuwe doelgroep’, vertelt ze. ‘Hier hechten wij veel waarde aan: Genoeg Magazine wil zo veel mogelijk mensen inspireren om meer te doen met minder. Want het geeft natuurlijk voldoening als je precies genoeg hebt en geld over houdt voor de dingen die je belangrijk vindt in het leven. Het doel van Simyo sluit hier goed op aan, omdat de gebruikers van deze provider elke maand hun genoeg kunnen bepalen. Wij gaan ze tips geven om dit zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen.’
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing