ZB grote winnaar Grand Prix Content Marketing

ZB grote winnaar Grand Prix Content Marketing
  • Content
  • 30 nov 2015 @ 14:45
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Grand Prix Content MarketingAwards

ZB heeft bij de jaarlijkse Grand Prix Content Marketing 2015 in Utrecht vier awards in de wacht gesleept. Het bureau voor online en offline communicatie was zeven keer genomineerd. Met vier Grand Prix awards werd ZB de grote winnaar van de belangrijkste prijs in de wereld van bedrijfsmedia.

ZB, gevestigd in Ede, won vorig jaar ook al drie Grand Prix awards en ging dit jaar naar huis met prijzen voor Dirk Supermarkten, T-Mobile, BPD (voorheen Bouwfonds) en Pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Goud voor Dirk
Voor Dirk Supermarkten ontving ZB een gouden Grand Prix voor een communicatieprogramma rondom
klantvriendelijkheid waarin gaming, training en sociale media werden gecombineerd. Uit het juryrapport:
'Geweldige, geïntegreerde aanpak. Het authentieke karakter is erg sterk en goed uitgewerkt. Om dan de
12.000 verschillende, vaak parttime werkende, medewerkers te bereiken is een knappe prestatie. En
verrassend goede conversiecijfers.'

Het Dirk Team, fotografie Danto Fotografie

Online platform voor T-Mobile
T-Share, het sociale intranet van T-Mobile, won vorig jaar goud en dit jaar zilver in de categorie Business to Employee. Uit het juryrapport: ‘Een aansprekende doorontwikkeling van het prijswinnende concept van vorig jaar. Dit jaar is veel extra aandacht gegeven aan de kwaliteit van de content en het meten van resultaten.’

Het T-Mobile team, fotografie: Danto Fotografie

Opnieuw een award voor PFZW
Met opdrachtgever Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW) won ZB al meerdere awards. Ook dit jaar viel
PFZW in de prijzen met het crossmediale platform Leren Van. Het is ontwikkeld voor de zeer moeilijk
bereikbare CEO’s en CFO’s in zorg en welzijn. Uit het juryrapport: ‘Dit concept is een succes geworden júist door sterk gebruik van analytics. Een mooie, klassieke case met krachtige cijfermatige verantwoording.’ Vorig jaar won Leren Van ook al een Gouden Grand Prix in de categorie Business to Business.

Beste design
BPD (voorheen Bouwfonds) viel in prijzen met het internationale BPD Magazine. Het juryrapport roemt de gemaakte keuzes: 'Prachtig consistent blad, de formule goed doorgevoerd. Ook inhoudelijk een goed
magazine. Tekeningen zijn prachtig, typografie goed, verdeling op de pagina is mooi. Grafieken maken
informatie op eenvoudige wijze inzichtelijk. Niet schreeuwerig, maar bescheiden neergezet.'

Effectiviteit
Robbert Zantinge, directeur van ZB: ‘De Grand Prix is dé erkenning in ons vakgebied. Als je de juryrapporten leest, krijgen onze opdrachtgevers veel waardering voor de kwaliteit en effectiviteit van de projecten. En voor ons als bureau is het gaaf dat we winnen met zowel online als offline concepten voor externe én interne doelgroepen.’ De feestelijke prijsuitreiking van de Grand Prix Content Marketing vond donderdagavond 19 november plaats in deFabrique in Utrecht. ZB, een bureau voor online en offline communicatie, is meervoudig winnaar van de Grand Prix Content Marketing. ZB ondersteunt bedrijven als T-Mobile, Rijkswaterstaat, PGGM, Bovag en Dirk Supermarkten in hun communicatie met bijvoorbeeld klanten, opdrachtgevers, leden en medewerkers

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken