Mediatic neemt contentmarketeer Annette Hoeksema aan

Mediatic neemt contentmarketeer Annette Hoeksema aan
  • Content
  • 3 dec 2015 @ 09:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het Amsterdamse contentmarketingbureau Mediatic heeft Annette Hoeksema (26) aangetrokken als contentmarketeer/PR consultant. Hoeksema verlaat hiervoor Ahold BV, waar ze werkzaam was als assistent contractmanager. Na een stage bij het 10Minuten Jeugdjournaal in Suriname en een journalistieke reis door Botswana begon ze in 2013 haar loopbaan als marketingmedewerker bij Tvilight BV, een start-up die energieverbruik vermindert.

Ik heb gewerkt voor de overheid, een internationale holding en voor een start-up. Ik vind de variëteit erg uitdagend. Ik vind een dergelijke diversiteit terug in de verschillende vakgebieden waarin klanten van Mediatic opereren’, aldus Hoeksema. ‘Bij Mediatic hoop ik een breed pallet aan bedrijven te helpen hun verhaal te vertellen en hun naamsbekendheid te vergroten.’

Hoeksema rondde in 2011 de bachelor Internationale Betrekkingen en Internationale Organisatie af aan de Rijksuniversiteit Groningen. Vervolgens behaalde ze in 2013 de master International Journalism.

Over Mediatic
Het contentmarketingbureau Mediatic is gevestigd in Amsterdam en is voornamelijk werkzaam voor klanten in de branches IT, HR, Automotive, M&A en advocatuur. Daartoe behoren onder meer Afas Software, Fujitsu, TelecityGroup, Alphabet Autolease, U-Center, Tentoo en Munt Hypotheken.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken