Zandbeek sleept met European Excellence Award derde internationale prijs in de wacht

Zandbeek sleept met European Excellence Award derde internationale prijs in de wacht
  • Content
  • 11 dec 2015 @ 09:11
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardsContent

Contentmarketing bureau Zandbeek is in Stockholm voor de derde keer dit jaar internationaal bekroond met een award. Tijdens de European Excellence Awards was het de ‘Entre Deux Fashion Blog Battle-campagne’ die in de prijzen viel. Dit keer werd de case voor opdrachtgever Cushman en Wakefield beloond met een award in de categorie 'Blog'. De European Excellence Awards onderscheiden de beste PR- en communicatiecampagnes in heel Europa.

Eerder dit jaar won het Zandbeek al een Digital Communication Award voor deze campagne. Daarnaast ging het bureau er bij de Grand Prix Content Marketing met een zilveren award in de hoofdcategorie ‘Business to Consumer’ en deelbekroning voor ‘Beste user generated content’ vandoor. Fleur van Zandbeek: “Awards winnen gaat nooit vervelen. Het is ontzettend gaaf om te zien dat het succes van onze campagne in heel Europa wordt erkend.”

Fashion blog battle
Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.

Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement, is een bureau gespecialiseerd in content marketing. Zandbeek bedenkt innovatieve en geïntegreerde communicatieoplossingen die leiden tot maximale betrokkenheid bij de doelgroep. Dat doet het bedrijf voor onder andere ABN Amro, ABN Amro MeesPierson, Ambiance Zonwering, BAM, BrandLoyalty, Engie, KPN Zakelijke Markt, Loyalis, Indivior, Rijkswaterstaat en VTech.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken