Zandbeek sleept met European Excellence Award derde internationale prijs in de wacht
- Content
- 11 dec 2015 @ 09:11
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AwardsContent
- 11 dec 2015 @ 09:11
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketing bureau Zandbeek is in Stockholm voor de derde keer dit jaar internationaal bekroond met een award. Tijdens de European Excellence Awards was het de ‘Entre Deux Fashion Blog Battle-campagne’ die in de prijzen viel. Dit keer werd de case voor opdrachtgever Cushman en Wakefield beloond met een award in de categorie 'Blog'. De European Excellence Awards onderscheiden de beste PR- en communicatiecampagnes in heel Europa.
Eerder dit jaar won het Zandbeek al een Digital Communication Award voor deze campagne. Daarnaast ging het bureau er bij de Grand Prix Content Marketing met een zilveren award in de hoofdcategorie ‘Business to Consumer’ en deelbekroning voor ‘Beste user generated content’ vandoor. Fleur van Zandbeek: “Awards winnen gaat nooit vervelen. Het is ontzettend gaaf om te zien dat het succes van onze campagne in heel Europa wordt erkend.”
Fashion blog battle
Met de Fashion Blog Battle zette Zandbeek winkelcentrum Entre Deux in modestad Maastricht opnieuw op de kaart. Tijdens de battle gingen 50 fashion bloggers de strijd aan voor de titel ‘Entre Deux Fashion Blogger 2015’. Via deze campagne wist het winkelcentrum het hart van de moeilijk bereikbare jongerendoelgroep te raken. Dat vertaalde zich in meer bezoekers, meer engagement en een boost voor alle sociale kanalen.
Over Zandbeek
Zandbeek, the agency for engagement, is een bureau gespecialiseerd in content marketing. Zandbeek bedenkt innovatieve en geïntegreerde communicatieoplossingen die leiden tot maximale betrokkenheid bij de doelgroep. Dat doet het bedrijf voor onder andere ABN Amro, ABN Amro MeesPierson, Ambiance Zonwering, BAM, BrandLoyalty, Engie, KPN Zakelijke Markt, Loyalis, Indivior, Rijkswaterstaat en VTech.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- case
- Zandbeek
- internationaal
- award
- Europa
- prijzen
- Stockholm
- Contentmarketing
- bureau
- European Excellence Awards
- Cushman en Wakefield
- blogm PR- en communicatiecampagne
- bekroond
- ‘Entre Deux Fashion Blog Battle-campagne’
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing