Zandbeek versterkt zich verder

Zandbeek versterkt zich verder
  • Content
  • 18 dec 2015 @ 12:13
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Personalia

Contentmarketingbureau Zandbeek heeft zich versterkt met twee nieuwe specialisten. De uitbreiding komt voort uit een groeiende vraag naar een geïntegreerde aanpak van content, (online) marketing en PR. Eerder dit jaar trok Zandbeek ook al meerdere nieuwe talenten aan.

Linsy Koenen – van der Veen (30) is een oude bekende. Na zes jaar gewerkt te hebben als interaction designer bij Zandbeek-dochter Nexwork, ging ze als digital manager aan de slag bij F&M Bijoux. Sinds 1 november werkt ze opnieuw bij Nexwork, als front-end developer en supportmedewerker. Per 1 november is ook William Meuwissen (30) als front-end developer gestart bij Zandbeek-dochter Nexwork. William werkte eerder bij Syveon Internet Solutions, Pieters Photo Group en runde daarnaast zijn eigen bedrijf Bizzmedia.

Zandbeek wil het team op korte termijn verder uitbreiden met in elk geval een PR-consultant, een copywriter en een designer.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken