90/24 Sports lanceert webserie op Makers Channel

90/24 Sports lanceert webserie op Makers Channel
  • Content
  • 6 jan 2016 @ 08:15
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

Onlangs startte 90/24 Sports een nieuwe webserie op het videoplatform Makers Channel. De reeks heeft als titel 'Up Close & Personal' en geeft unieke inkijkjes in het (privé)leven van bekende voetballers. Denk hierbij aan hobby’s, vrienden, muziek en eten. Maar ook serieuzere onderwerpen als blessureleed, transfers en ambities komen aan bod. Iedere dinsdag om 16.00 uur staat er een nieuwe aflevering online.

Om de kijker alvast een indruk van de serie te geven, worden er bij de start twee afleveringen uitgezonden. Aflevering één laat een verborgen talent van Fenerbahce-spits Robin van Persie zien en in de tweede aflevering vertelt Lazio Roma-verdediger Wesley Hoedt hoe zijn transfer naar Rome is verlopen.

Over 90/24 Sports
90/24 is een vernieuwend, internationaal mediabureau, gericht op digitale content en social media. 90/24 werkt nauw samen met topsporters om unieke en pakkende verhalen te brengen. Erik Peters, managing director van 90/24 Sports: 'Bij ons gaat alles om "storytelling", het brengen van leuke, mooie verhalen over en door voetballers en andere topsporters. Door onze directe samenwerking met de atleten kunnen wij persoonlijke onderwerpen belichten. Wij publiceren dagelijks nieuwe content op verschillende online platforms om zo wereldwijd tientallen miljoenen fans te bereiken.'


Over Makers Channel
Makers Channel is een nieuw online videoplatform voor influencers en web-talent waar webseries on demand kunnen worden bekeken. Op het platform zijn filmpjes te zien van talenten en bekende namen van onder andere YouTube, Instagram, Facebook, TV en uit de sport- en muziekwereld. Wekelijks worden nieuwe shows en (sub)kanalen toegevoegd.

Marko van Kampen, CEO van Makers Channel: 'De serie Up Close & Personal past perfect in onze strategie om kwaliteitsseries op Makers Channel te laten zien. Het is goed gemaakt met originele thema's. Exclusieve sport content is onder andere door onze partnership met FOX (FOX Sports) een speerpunt in 2016.'

Gratis kijken 
Makers Channel is op alle devices gratis te bekijken. Het grote verschil met andere videoplatforms is dat niet iedereen zijn video mag uploaden. Op Makers Channel mogen alleen zogenaamde influencers uitzenden om de kijker een kwalitatief aanbod van webcontent te bieden, zonder de ruis van bijvoorbeeld kattenfilmpjes. Alle content is in 7 thema’s onderverdeeld: comedy, cooking & food, entertainment, beauty & lifestyle, gaming, muziek en sport.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken