Mokum Magazine lanceert B&B-tijdschrift

Mokum Magazine lanceert B&B-tijdschrift
  • Content
  • 21 jan 2016 @ 09:01
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Mokum Magazine, het grootste gratis tijdschrift van Amsterdam, speelt in op de Bed & Breakfast-hype in Amsterdam door een Engelstalig magazine uit te geven, bedoeld voor zowel de verhuurders als hun gasten.

Actueel thema
‘Elk seizoen wordt er een nieuw nummer uitgebracht met een actueel thema. In de eerste editie communiceren we niet alleen de regels die gelden in de hoofdstad, maar laten we in de vorm van 10 geboden ook duidelijk weten hoe toeristen zich hier behoren te gedragen’, aldus Mokum Magazine hoofdredacteur Martijn van Stuyvenberg. 

Constructief beleid
De aangeboden bnb-accommodaties groeien hard in Amsterdam. Momenteel telt de hoofdstad ruim 11.000 kamerverhuurders, waarbij het aantal overnachtingen wordt geschat op zo’n 850.000 per jaar. Vorige maand werd Amsterdam geprezen door de minister van Economische Zaken Henk Kamp vanwege het constructieve beleid dat de gemeente voert. 

De eerste editie van het bnb magazine verschijnt half maart in een hoge oplage van 50.000 exemplaren. 

 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken