Platform Vrouw.nl vernieuwd
- Content
- 22 jan 2016 @ 13:30
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ContentDoelgroepen
- 22 jan 2016 @ 13:30
- Redactie Contentmarketing
Vrouw lanceert de nieuwe site Vrouw.nl. Innovatief, visueel krachtig en met meer dan 25 gloednieuwe (video)formats, waaronder ‘Opvoeddilemma’, ‘Marjolein Kookt Over’ en ‘GeZondigen’. Het plaform vergroot het aantal advertentiemogelijkheden en biedt adverteerders voortaan ook de mastertorial: een advertorialpositie op de homepage over de gehele breedte van de site.
In januari start een interactieve campagne richting consument, mediabureaus en adverteerders om Vrouw.nl te herpositioneren. De lancering van de nieuwe site past binnen de strategie van Telegraaf Media Groep (TMG) om de hoofdmerken meer ruimte te geven en aanvullende proposities te ontwikkelen.
Vrouw vindt vrouwen op hun mooist wanneer zij zichzelf zijn, in zowel mooie als minder mooie momenten. Herkenning en dit durven delen met elkaar is waar Vrouw voor staat. Het gloednieuwe digitale platform heeft de ambitie om hét platform voor de moderne Nederlandse vrouw van 30-55 jaar te zijn: met echte vrouwen, echte verhalen, altijd met een haakje naar de actualiteit en eigen gezichten en deskundigen aan het woord. Videoprogramma’s over koken, opvoeden en lifestyle worden aangevuld met inspirerende interviews, herkenbare verhalen over gezondheid, relatie en psyche en opinieblogs die het fundament leggen voor het gesprek van de dag. Vrouw gaat altijd het gesprek aan en zoekt de interactie op met zijn publiek en wordt daarmee dé thermometer van vrouwelijk Nederland.
Campagne
Vrijdag 22 januari start een campagne waarmee Vrouw zowel bestaand als nieuw publiek wil aanspreken. Met de claim #ikbenvrouw worden allerlei quotes geuit die typisch zijn voor vrouwen. Positief, herkenbaar en met een vleugje zelfspot. Via online, social media, radio, tv, print en outdoor wil Vrouw zoveel mogelijk vrouwen in Nederland prikkelen de nieuwe site te ontdekken. Binnen de campagne wordt de doelgroep ook betrokken. Hun eigen quotes komen na plaatsing op social media ook op het plaform. In januari start bovendien een interactieve campagne richting mediabureaus en adverteerders.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- advertorialpositie
- Telegraaf Media Groep
- mastertorial
- videoformat
- hoofdmerk
- propositie
- strategie
- herpositioneren
- Vrouw
- doelgroep
- interactieve campagne
- lancering
- advertentiemogelijkheid
- plaform
- consument
- TMG
- mediabureau
- website
- adverteerders
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing