Four creating presenteert Jachtig, een mini-serie over Man Bijt Hond-jager Eduard
- Content
- 17 mrt 2016 @ 15:02
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Video
- 17 mrt 2016 @ 15:02
- Redactie Contentmarketing
In Jachtig verlaten twee vrienden de hectiek van de stad om in de leer te gaan bij jager Eduard van Adrichem. Eduard werd in 2015 ‘wereldberoemd in Nederland’ door een viraal fragment uit het NPO-programma Man Bijt Hond
‘Wij merkten dat mensen als Eduard snel worden weggezet als internetgekkies;, vertelt David Widen, filmmaker en journalist bij FOUR creating. ‘Meestal onterecht, omdat er vaak mooie verhalen schuilen achter dit soort markante persoonlijkheden.’
Volgens het videoproductiebedrijf puilt YouTube inmiddels uit van de ongepaste prankvideo’s, tenenkrommende vlogs en slecht uitgewerkte formats. ‘Er is weinig moois te vinden voor millennials’, vervolgt Widen. ‘Met onze journalistieke ervaring en videoproductie-skills willen wij mensen als Eduard een podium bieden om hun verhaal te vertellen. Weliswaar verpakt in een slick YouTube-jasje.
Four Show
Daarmee streeft Four creating met Four Show de ambitie na om meer verhalende content te brengen op YouTube. ‘Te veel ideeën sterven in de boardroom, of krijgen geen podium door moeilijke bureaucratische processen. Wij willen te gekke content maken die we later kunnen aanbieden bij merken, adverteerders en media. Puur door passie. En anders hebben we een mooie aanvulling voor ons portfolio’, sluit Widen af.
Op donderdag 17 maart is om 17:00 de lancering van de eerste aflevering (hieronder ook te bekijken) van Jachtig op Facebook en YouTube van Four Show.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- viraal fragment
- video
- Man Bijt Hond
- NPO-programma
- social media
- Jachtig
- jager Eduard van Adrichem
- YouTube
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken lanceert ‘saaie telefoon’... 17-04-2024
- Ziekenhuis lanceert wervingscampagne... 12-04-2024
- Snickers en Noa Lang maken en vragen... 09-04-2024
- Videoserie De Impact vraagt aandacht... 04-04-2024
- Nieuwe campagne Toegift brengt... 03-04-2024
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing