Four creating presenteert Jachtig, een mini-serie over Man Bijt Hond-jager Eduard

Four creating presenteert Jachtig, een mini-serie over Man Bijt Hond-jager Eduard
  • Content
  • 17 mrt 2016 @ 15:02
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

In Jachtig verlaten twee vrienden de hectiek van de stad om in de leer te gaan bij jager Eduard van Adrichem. Eduard werd in 2015 ‘wereldberoemd in Nederland’ door een viraal fragment uit het NPO-programma Man Bijt Hond



‘Wij merkten dat mensen als Eduard snel worden weggezet als internetgekkies;, vertelt David Widen, filmmaker en journalist bij FOUR creating. ‘Meestal onterecht, omdat er vaak mooie verhalen schuilen achter dit soort markante persoonlijkheden.’

Volgens het videoproductiebedrijf puilt YouTube inmiddels uit van de ongepaste prankvideo’s, tenenkrommende vlogs en slecht uitgewerkte formats. ‘Er is weinig moois te vinden voor millennials’, vervolgt Widen. ‘Met onze journalistieke ervaring en videoproductie-skills willen wij mensen als Eduard een podium bieden om hun verhaal te vertellen. Weliswaar verpakt in een slick YouTube-jasje.

Four Show
Daarmee streeft Four creating met Four Show de ambitie na om meer verhalende content te brengen op YouTube. ‘Te veel ideeën sterven in de boardroom, of krijgen geen podium door moeilijke bureaucratische processen. Wij willen te gekke content maken die we later kunnen aanbieden bij merken, adverteerders en media. Puur door passie. En anders hebben we een mooie aanvulling voor ons portfolio’, sluit Widen af.

Op donderdag 17 maart is om 17:00 de lancering van de eerste aflevering (hieronder ook te bekijken) van Jachtig op Facebook en YouTube van Four Show. 



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken