Glamour magazine opent eigen café

Glamour magazine opent eigen café
  • Content
  • 21 mrt 2016 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepenEvenementInteractie

Het is inmiddels voor veel vrouwen een traditie geworden, de National Glamour Day. Op 2 april is het weer zover en wordt het Esprit caffé op het Spui in Amsterdam omgetoverd tot Glamour caffé waar het modemagazine ieder uur de rekening van één tafeltje in het restaurant betaalt.

Bijkomen van je shopping spree tijdens National Glamour Day? Dan kun je naar het Glamour café powered by Esprit caffé op het Spui in Amsterdam. In een glamourous omgeving - roze loper, servetten en ballonnen - kun je genieten van een good & healthy Glamour-menu. Elk uur verrast Glamour een lezeres door de rekening te betalen. Op vertoon van je Glamour krijg je bij dit café ook een goodiebag.

National Glamour Day
Nederlands grootste modemagazine Glamour maakt het onbereikbare bereikbaar voor alle jonge vrouwen. Daarom vieren we National Glamour Day. Op die dag krijgen alle vrouwen in Nederland en België op vertoon van het aprilnummer minimaal 20 procent korting op de kakelverse voorjaarscollectie bij meer dan 3.000 winkels. Zo kunnen ze direct de nieuwste jassen, schoenen of spijkerbroeken shoppen. Een greep uit de deelnemende winkels: H&M, Mango, River Island, Levi’s, Costes, Adidas, Douglas en Topshop.

Shop ’til you drop
Hoofdredacteur Sanne Groot Koerkamp: 'Al ruim tien jaar heeft National Glamour Day bewezen een ijzersterk concept te zijn. Het brengt honderdduizenden lezeressen op de been, de winkelstraten kleuren volledig Glamour-roze en adverteerders draaien die dag altijd recordomzetten. Kortom, we hebben er weer zin in.' Kijk voor meer informatie in de april-editie van Glamour (nu in de winkel) en op glamour.nl/NGD | Adres Glamour café: Spui 10 in Amsterdam.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken