Multicopy's M4 over efficiënt communiceren

Multicopy's M4 over efficiënt communiceren
  • Content
  • 10 mrt 2016 @ 14:00
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Communicatie

Het 13e nummer van m4 is gepubliceerd door Multicopy The Communication Company. Dit keer helemaal in het teken van eigentijds efficiënter en effectiever communiceren door het MKB. M4 heeft een oplage van 200.000 exemplaren en wordt gratis toegezonden aan ondernemers en beslissers bij MKB-bedrijven.

Experts aan het woord
In dit nummer interviews met onder andere professor Betteke van Ruler over de mooiste kansen die MKB-ondernemers laten liggen als het om effectieve communicatie gaat. Verder Jordie van Rijn over de do’s en don’ts van e-mailmarketing, trendwatcher Adjiedj Bakas over het belang van trends om slagvaardiger en succesvoller te communiceren, Michiel van den Berg, de merkenbouwer van succesvolle horeca concepten in Noordwijk, en Annette Dales over de transitie van Multicopy.

Ook een gesprek met de Amerikaanse bestseller auteur Sam Richter over hoe je alles te weten kunt komen over klanten en prospects door slimmer met Google om te gaan. Zijn geheimen onthult hij in M4.

Bron van inspiratie
Elke uitgave van M4 staat in het teken van een communicatiethema voor het MKB. Zo ontstaat als het ware een bibliotheek met tips van experts over hoe je meer klanten kunt werven, klanten loyaler kunt maken, op kunt vallen tussen de concurrentie, succesvoller kunt worden na de recessie en veel meer.

Alle nummers van M4 kunnen gratis worden afgehaald bij de Multicopy-vestigingen, maar zijn ook gratis als app te downloaden. Zowel voor Apple als Android tablets. Zo heeft een ondernemer een complete bron aan communicatie inspiratie binnen handbereik. Multicopy The Communication Company verspreidt M4 vanaf deze week.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken