Hans Anders lanceert nieuwe website
- Content
- 21 apr 2016 @ 14:15
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - DigitaalDigital designWebsite
- 21 apr 2016 @ 14:15
- Redactie Contentmarketing
Optiek- en audioketen Hans Anders heeft een nieuwe website gelanceerd. Een jaar lang heeft de e-commerce afdeling in samenwerking met interaction designbureau TamTam en webontwikkelaar Netivity aan hansanders.nl gewerkt. De nieuwe website bevat innovatieve functionaliteiten, zoals de briladviestool. Ook is er uitgebreid aandacht voor hooroplossingen.
De geheel vernieuwde vormgeving sluit volgens de makers goed aan bij waar Hans Anders voor staat: een kwalitatief, modieus en verrassend aanbod bieden tegen een scherpe prijs. De toegankelijke interface zorgt ervoor dat alle informatie op een eenvoudige wijze te vinden is. Ook is hansanders.nl handig te bekijken en te bedienen via een tablet of smartphone. De site biedt bovendien de mogelijkheid om informatie snel en eenvoudig te delen via diverse social mediakanalen.
Omnichannel
Met de website rolt Hans Anders haar omnichannel-strategie verder uit. De optiek- en audioketen slaat hiermee een brug naar de ruim 250 fysieke winkels in Nederland. Michelle Nederveen, e-commerce manager van Hans Anders: ‘We zijn er trots op dat we de grootste etalage van Hans Anders naar een hoger niveau hebben kunnen brengen. In deze online winkel kunnen klanten nog beter rondneuzen, passen en natuurlijk ook bestellen. Daarnaast bestaat de mogelijkheid voor een zichtzending of het online maken van een afspraak in de winkel. Waar de klant ook is, in de winkel of online, we proberen overal en altijd zo goed mogelijk te helpen. Op deze manier verliezen we de klant nooit uit het oog.’
Briladviestool
De briladviestool helpt de klant om een bril uit te kiezen die het beste past. Dit gebeurt op basis van persoonlijke voorkeur qua vorm en kleur, samen met het advies op basis van de laatste trends in optiek. Zo is de klant er zeker van dat hij of zij een bril kiest die niet alleen van deze tijd is, maar die ook bij hem past. Ook is het nu nog eenvoudiger om lenzen te bestellen. Met een paar drukken op de knop ligt de bestelling binnen mum van tijd klaar.
Hooroplossingen
Behalve opticien is Hans Anders ook hoorspecialist. Zo is er online een helder overzicht van het complete aanbod hoortoestellen en gehoorbescherming. Bovendien geeft Hans Anders preventieve voorlichting over alle situaties waarin gehoorverlies kan ontstaan. Natuurlijk kan er eenvoudig online een afspraak worden gemaakt met een gediplomeerde audicien.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- website omnichannel
- Netivity
- innovatie
- briladviestool
- content
- digital design
- strategie
- TamTam
- Hans Anders
- doelgroep
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Ambulance werft verpleegkundigen via... 28-03-2024
- Nespresso gaat tot op de bodem met... 27-03-2024
- Live uitzending Olympische Spelen op... 20-03-2024
- Yune wint pitch tijdens Branded... 19-03-2024
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing