Libelle TV maakt het leven 'leuker en makkelijker'

Libelle TV maakt het leven 'leuker en makkelijker'
  • Content
  • 25 mei 2016 @ 11:51
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • StorytellingVideoContent

Wekelijks nieuwe lifehacks voor Libelle TV, dat is wat MPG. gaat doen. Ofwel: korte video's over slimme oplossingen die het leven leuker en makkelijker maken. In het verleden ontwikkelde MPG. al 'hoge kwaliteit' video's voor onder meer Allerhande en Gall & Gall, een reden voor Sanoma om voor deze partij te kiezen.

Het idee: Libelle TV brengt met verschillende videoformats het leven van vrouwen herkenbaar in beeld. Het videoformat toont slimme oplossingen in de vorm van zgn. lifehacks. 'Van het schoonmaken van een spiegel tot het simpel lakken van nagels in drie kleuren. De kracht van de video's zit 'm in de simpelheid ervan. De lifehacks zijn kort, de tips herkenbaar en slim en de filmpjes eenvoudig te delen.' MPG. ontwikkelt de lifehacks voor Sanoma in eigen huis. De eerste lifehacks kun je bekijken op de website.  

Francien de Vet, client content director bij MPG, laat weten: 'Wij ontwikkelen en onderhouden al jaren effectieve crossmediaplatforms voor onze opdrachtgevers. We zijn blij dat Sanoma heeft gekozen voor ons om met de lifehacks video-serie een belangrijke bijdrage te leveren aan Libelle TV.' 

Nieuwsgierig? Ga hier naar toe en oordeel zelf.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken