Platform Content en BBP Media bundelen krachten voor Grand Prix Content Marketing 2016

Platform Content en BBP Media bundelen krachten voor Grand Prix Content Marketing 2016

De awards en bekroningen voor de Grand Prix Content Marketing 2016 worden uitgereikt op donderdag 17 november. Platform Content en BBP Media, uitgever van onder meer MarketingTribune, zullen ook dit jaar weer de krachten bundelen om dé prijzen op het vlak van contentmarketing in de Benelux in het zonnetje te zetten.

De uitreikingsavond in DeFabrique in Maarssen zal de komende editie een andere vorm krijgen. Jasper van Zandbeek, voorzitter van Platform Content, laat weten: 'We zijn erg blij dat BBP Media dit jaar een nog grotere inspanning wil doen voor de Grand Prix. Na de afgelopen jaren waarin de prijzen voor contentmarketing een steeds grotere belangstelling kregen, willen we in 2016 gezamenlijk met BBP Media een grote stap zetten op weg naar een verdere professionalisering. In dit kader zijn we ook bezig Platform Content verder uit te bouwen en we gaan voor deze jaargang van de Grand Prix dan ook veel extra inspanningen doen. Het vak is het waard!'

Inzendingstermijn en nominaties

Over de categorieën binnen de awards en bekroningen wordt op dit moment overleg gevoerd met diverse betrokkenen. De inzendingstermijn loopt van 1 juli tot en met 14 september, waarna de jury's voor de diverse categorieën voor de beoordeling bij elkaar komen. Medio oktober worden de nominaties bekend gemaakt. Van Zandbeek: 'Ik heb de Grand Prix vorig jaar voor het eerst van nabij meegemaakt en ik kan zeggen dat het een dynamisch en spannend proces is. Platform Content is blij dat BBP Media ook dit jaar de organisatie voor haar rekening wil nemen.' 

Ga voor exacte planning en data van de Grand Prix hier naar toe. 

Op dit moment is de website van Platform Content nog 'under construction'; zodra deze live is lees je het hier.   

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken