Postillion Hotels introduceert vrouwenlabel 'Female Touch'

Postillion Hotels introduceert vrouwenlabel 'Female Touch'
  • Content
  • 2 mei 2016 @ 11:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Postillion Hotels introduceert deze maand een uniek vrouwenlabel: ‘Female Touch’, speciaal voor de vrouwelijke zakengast. De hotelketen wil zo beter aansluiten bij de wensen van de doelgroep en zegt precies te weten wat de vrouwelijke zakengast dagelijks beweegt en waar haar behoefte ligt als ze gebruik maakt van de faciliteiten en services van de hotels.

Wie een Female Touch-arrangement boekt, ontvangt een pakket met essentials die goed van pas komen bij een overnachting op één van de locaties. ‘Naast dit handige pakket, biedt Postillion Hotels tijdens het verblijf diverse services, zoals kamers dichtbij de lift, een föhn op de kamer en benefits op de damestoiletten; alles om het verblijf bij Postillion zo comfortabel mogelijk te ervaren. Bij boeking is het wel noodzakelijk dat de gast aangeeft gebruik te willen maken van de Female Touch,’ zegt Mathilde van der Weerd, directeur Postillion Hotels.

‘Woman friendly’-parkeerplaatsen
Postillion Hotels heeft eerder al de Woman friendly-parkeerplaatsen geintroduceerd, die zeker niet bedacht zijn vanuit het cliché dat vrouwen niet zouden kunnen inparkeren. De Woman friendly-parkeerplaatsen zijn bedacht vanuit de benefit om extra dichtbij te parkeren mocht het regenen of donker zijn bij arriveren of vertrek. Deze parkeerplaatsen zijn namelijk extra goed verlicht en bieden dus extra veiligheid. Deze service is ontstaan nadat Postillion een sterke toename zag van het aantal vrouwelijke gasten aan meetings, congressen en events die in de locaties georganiseerd worden. Maar ook de Business Point-faciliteiten trekken steeds meer zelfstandige en ondernemers, waaronder zakenvrouwen.  
De extra’s nog een keer in vogelvlucht:

  • De extra service begint al bij aankomst. Vlakbij de ingang van het hotel zijn speciale parkeerplekken gereserveerd voor de vrouwelijke gast. Hierdoor hoeft zij nog maar een klein stukje op haar hoge hakken naar de ingang van het hotel te lopen. Daarnaast zijn deze parkeerplekken beter verlicht en bieden dus extra veiligheid. Ook als er veel spullen vanuit de auto naar het hotel meegenomen worden, bieden de parkeerplekken uitkomst.
  • De vrouwelijke zakengast krijgt na ‘een warm ontvangst’ direct haar kamersleutel. Dit geeft haar de mogelijkheid direct even naar haar kamer te kunnen om zich op te frissen. Deze kamers zijn altijd dichtbij een lift. Bij terugkomst van haar kamer krijgt zij een heerlijk glaasje prosecco.
  • De kamer is speciaal ingericht naar de behoeften van de vrouwelijke zakengast. Zo krijgt zij magazines, een föhn en een Ladykit op haar kamer. In deze Ladykit zitten alle essentials voor een vrouw.
Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken