Qmusic introduceert Qmusic Kijk Live

Qmusic introduceert Qmusic Kijk Live
  • Content
  • 9 mei 2016 @ 10:08
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentVideo

Qmusic introduceert met Qmusic Kijk Live een interactieve video-livestream die 24/7 beschikbaar is. De livestream is een combinatie van muziek, radio, videoclips, nieuws en biedt met de integratie van social media luisteraars een podium. Aansluitend aan deze introductie lanceert Qmusic de verkoop van display advertising en videopre-rolls op hun eigen kanaal via de Trade Desk van de Persgroep Nederland.

Rob Beijersbergen, verkoopdirecteur bij Qmusic, laat weten in een persbericht: ‘Met de introductie van display ads en video pre-rolls op onze eigen kanalen vergroten we de mogelijkheden voor adverteerders en mediabureaus. Door de inzet van programmatic buying kan een adverteerder campagnes optimaliseren en het relevante bereik onder de gewenste doelgroep effectiever targetten.'

De display advertentiemogelijkheden zijn zowel op desktop als mobiel inzetbaar en beschikbaar via Rubicon Project, het verkoopplatform dat al ingezet wordt voor het netwerk van de Persgroep Nederland. Voor meer informatie ga je hier naar toe. 

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken