Qmusic's Vlogmeister vandaag van start

Qmusic's Vlogmeister vandaag van start
  • Content
  • 19 mei 2016 @ 15:51
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • RadioMediabureauContentVideoVloggen

Je kunt er anno 2016 niet meer omheen: videocontent. Zo denkt ook Qmusic erover en vandaag zijn zij met een landelijke campagne voor Vlogmeister, de zoektocht van het radiokanaal naar nieuw Nederlands vlogtalent, gestart.

In samenwerking met contentmarketingbureau Yune ontwikkelde Qmusic een actie die volledig is gericht op videocontent. Jong (video-)talent een podium bieden, dat is het doel van de campagne. In een persbericht laat Heino Maitimu, marketing director van Qmusic, weten: 'Met de uitbreiding van onze online videocontent en de samenwerking met YouTubers als Ponkers sluiten we aan bij de groeiende contentbehoeften van onze doelgroep.' Pablo van den Berg, managing director bij Yune, stelt op zijn beurt: 'De opdracht was best uitdagend: voor een radiostation een multimediale campagne ontwikkelen waarin videocontent een centrale rol speelt. Een mooie uitdaging!'

Bekijk de commercial hieronder en oordeel zelf:



Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken