UnitedConsumers presenteert nieuwe huisstijl

UnitedConsumers presenteert nieuwe huisstijl
  • Content
  • 6 mei 2016 @ 08:30
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • WebsiteDigitaal

De huisstijl en daarmee volledige uitstraling van UnitedConsumers zijn in een nieuw jasje gestoken. Een nieuwe stijl, inclusief logo, website en communicatie, hebben een totale transformatie doorgemaakt en worden vanaf heden gepresenteerd. UnitedConsumers geeft voordeel op vaste lasten, zodat deelnemers meer overhouden ‘voor een leuker leven’.

In zestien jaar tijd is UnitedConsumers uitgegroeid tot een consumentencollectief van formaat. Inmiddels hebben meer dan 500.000 deelnemers zich bij het collectief aangesloten. De groei die het bedrijf in al die jaren heeft doorgemaakt, hebben de nieuwe stijl tot stand gebracht. ‘Onze kernwoorden vertrouwen, gemak en voordeel komen nu nog beter tot hun recht. Zowel in onze producten, dienstverlening als in onze communicatie naar de consument toe,’ aldus Bas Poell, directeur van UnitedConsumers.

Voor en door consumenten
UnitedConsumers is er voor en door consumenten. Gemak dient de mens. En vaste lasten, dat vindt niemand leuk. ‘UnitedConsumers speelt hierop in door vaste lasten als energie, autoverzekeringen, zorgverzekeringen, mobiele abonnementen en  brandstof met korting aan te bieden. Zo houd je meer over voor de leuke dingen in het leven. Deelnemers hoeven zich alleen maar aan te melden, UnitedConsumers regelt de rest,’ vertelt Poell. ‘Wij staan naast de consument en dat willen we ook uitstralen. Iedereen is welkom bij ons. Voor gemak en een leuker leven.’

Campagne
Naast het nieuwe logo en de vernieuwde website hoort rond de lancering ook een bijbehorende campagne. Deze wordt iets later uitgerold om UnitedConsumers in nieuwe stijl goed op de kaart te zetten. Hoe de campagne er precies uit gaat zien blijft nog even een verrassing. Houd de website de komende tijd goed in de gaten.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken